helaas is onze ivf poging mislukt

Hoi meiden

Ik heb testdag niet bereikt. Vanmorgen waren ze er. de RD. Erwin vroeg nog of
ik er een test tegen aan wilde gooien, maar ik denk dat dat echt niet meer
hoeft. Hij is ontzettend verdrietig,
ik snap het niet.
Hoe gemeen is het dat de rd komen op de dag dat ik eigelijk uitgerekend zou
zijn. We haden zo gehoopt dat alles eens goed zou gaan na ruim 4 jaar, maar het heeft niet zo mogen zijn, weer niet........

Nu pas krijg ik tranen in mijn ogen. Het had zo welkom geweest. Straks maar
eens bellen naar
het ziekenhuis, kan ik nu nog ff niet opbrengen.

Liefs

Lydia

Lieve Lydia,

Wat een ontzettend verdrietig nieuws. En juist op de dag dat jullie  wel een opkikker konden gebruiken. Helaas weet ik wat het is (zowel het niet zwanger raken als de RD op of rond je uitgerekende datum). En dan nog de naderende feestdagen in het vooruitzicht... ik weet nog dat ik het liefst in winterslaap ging en pas ver daarna weer wakker wilde worden.. werkt helaas niet zo. Het enige wat ik je kan geven is een enorme knuffel en veel moed en kracht wensen voor de komende periode. Jullie zijn in onze gedachten en voor 2008 wens ik dat alle nog onvervulde dromen uit mogen komen; voor jullie in het bijzonder.

Heel veel liefs Scorpy

lieve lydia,

ik vind het zo erg voor jullie. waarom kan het niet een keertje goed gaan?!!?
Weet niet zo goed wat ik moet schrijven alleen dat het vreselijk voor jullie moet zijn!

Heel veel sterkte!

liefs Ester

Lieve Lydia,

Wat een ontzettend rotnieuws..... en dan zeker op zo'n bijzondere en moeilijke dag....
Soms is het allemaal nog gemener dan gemeen.
Meid, ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik voel met je mee en hoop dat het komende jaar jullie veel goeds gaat brengen!
Ondanks alles wens ik je toch een paar sfeervolle dagen toe met veel steun van je mannetje, familie en vrienden.

Dikke knuffel,

Ginger

Lieve Lydia,

Daar ben ik weer eens na heeeeeeeeele lange tijd.
Ik kon een bezoek aan deze site de afgelopen maanden NIET opbrengen maar ben nu weer terug en wat lees ik: je hebt weer een zware klap te verwerken gehad de afgelopen week. Wat vreselijk voor jullie !
Bij ons is er de afgelopen maanden NIETS gebeurd maar dat wisten we
Ik schrijf nog een nieuwe topic om ook de rest op de hoogte te brengen

We gaan elkaar wellicht de komende tijd weer wat vaker  'spreken'
Sterkte meid, zeker de komende dagen want er valt bij jullie weinig te 'feesten'

Liefs, SunshineJo

hoi lieve meiden

We zijn weer tot de orde van de dag over gegaan. Afspraak gemaakt voor eind volgende maand om alles door te nemen en te bespreken. We gaan er volgend jaar weer voor, maar eerst rusti n de tent. IK ben zo verkouden als je je maar voor kan stellen. Ik blaf alles bij elkaar, tot overgeven aan toe. Errug fijn met kerst. Mannetje weet dan niet wat hij moet doen, ik toruwens ook niet, maar de koorst is weg. Joepie
We hebben de teleurstelling een plaats gegeven. Het voelde na de punctie al niet goed. Heel raar kan het niet omschrijven. Het is een gevoel die je niet kan uitleggen. Dat het dan fout gaat op de oorspronkleijke uitgerekende dag is bizar. Tevens was die datun ook de verjaarsdag van mijn overleden oom. Het heeft nu niet zo mogen zijn, maar na 3 miskrmaen moet htet toch een keertje goed gaan komen. We zijn ruim 4 jaar bezig en mijn leeftijd is in mijn nadeel, maar he.... mijn vader is ook pas geboren toen zijn moeder 42 jaar was, dus ik heb nog hoop.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan