Helaas IUI mislukt!

Hai,

Ik ben nieuw hier. Ik heet Sabrina en ik ben getrouwd.  Wij zijn al iets langer dan 2 jaar bezig. Toen ik stopte met de pil, was ik na 3 maanden meteen zwanger, helaas na 11 weken en 3 dagen heb ik een miskraam gehad. Sindsdien lukt het eigelijk niet meer.

Bij mijn man zit het goed, maar bij mij niet helemaal. 1 Eileider zit dicht door baarmoederslijmvlies. Ik heb dus nog maar 1 eileider. Volgens mij arts kan ik daarmee gewoon zwanger mee worden. Alleen is dat tot heden nog niet gebeurd. Ik heb IUI vorige maand voor het eerst ook  gehad, helaas ben ik vandaag ongi geworden... Na hoeveel pogingen kan het soms lukken. Weet iemand dat?

Hoi,
Jammer he, dat het mislukt is. Ikzelf ben afgelopen woensdag ongesteld geworden, ook na onze 1e IUI op 24 maart. In ons ziekenhuis zeggen ze dat er geen peil op te trekken is, na hoeveel behandelingen iemand zwanger raakt. De een na de 1e keer maar er zijn er ook genoeg die na meerdere keren zwanger raken en anderen weer helemaal niet. Dus je kunt er niks van zeggen. Ik hoop voor ons dat de 2e keer raak is! Heel veel succes met jullie volgende poging. groetjes Noortje

Hoi

Ik kan je niet veel info geven over iui   omdat we zelf andere behandelingen krijgen. ik wilde alleen even kwijt dat het heel naar is en wil je sterkte wensen na de mislukte poging. Hopelijk gaat het bij de volgende poging wel goed. Maar ja daar heb je op dit moment even niets aan als je zo verdrietig ben.

groetjes rozemarijn

vervelend meis, maar geef niet op hoor. De percentages weet ik niet maar zo ongeveer 50% na 6x.
Ik weet niet of dat het of zonder hormonen is bepaalt.
Ik wens je heel veel succes bij de volgende pogingen, positief blijven hoor, Onze tijd komt heus, ook al voelt dat niet altijd zo
lifes ilona

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik jullie alvast bedanken voor al jullie steun en informatie!

O, enne ik krijg nog geen hormonen. Dat zou bij mij wel goed zitten.
Maar mocht het nog steeds niet lukken, dan gaan we het erover hebben.

We geven niet op!

Groetjes,

Sabrina

Terug
Bovenaan