helaas, kheb weer n flinke domper te verwerken!!

hallo iedereen,

na mijn hoopvolle berichtje op vrijdag, zo verdrietig ben ik nu....
ben vanmiddag ongi geworden, ik was niet eens thuis! we hadden familiedag...dus de hele dag activiteiten doen met je familie. normaal is dat leuk, maar nu zou ik het liefst meteen naar huis zijn gegaan om ff alleen dit te verwerken...
vooral omdat ik me stiekem had voorbereid op een eventuele positieve uitslag....had ik dus beter niet kunnen doen!!!!
tja ik leer het vanzelf denk ik...als ik maar vaak genoeg met de neus op de feiten wordt geduwd!

hopelijk zijn er bij jullie wat betere berichten te melden!

xx van een verdrietige kimpansee

He, Kimpansee,
Oh,wat balen zeg, helemaal omdat je toch wel misschien dacht dat t zover zou zijn en dan ook nog terwijl je weg bent, t liefst ben je dan thuis en kun je je lekker verdrietig voelen, onder de dekens kruipen en/of een heleboel chips, chocola en snoep gaan eten. Joh, en helemaal wanneer je lichaam je zo lekker voor de gek houdt, vreselijk, volgens mij wen je daar nooit aan hoor,ook al gebeurt je dit 1000x.
Ga je maar lekker flink kl"te voelen, hopelijk gaat t morgen weer iets beter met je en klim je weer langzaam uit deze dip (wat af en toe ook best lekker is zo,n dip, heb maar even flink zelfmedelijden en doe maar niets op iemand uit) He heel veel sterkte!
Het moet gewoon een keer gaan lukken ook voor jullie!!!Tot gauw,
groetjes pluk

Hallo Kimpansee,

Wat ontzettend jammer zeg. Zag het er juist goed uit.
Ik hoop voor je dat je na zo'n druk familieweekeindje even alleen lekker onder de wol kunt kruipen en de boel de boel kunt laten. Of misschien even een lekker verwenbad?
Veel sterkte gewenst!
Gonnie

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ja en als je dan zo onder de mensen bent... van t ene moment op t andere valt je hele dag in t water en wil je helemaal niet meer leuk doen met al die mensen maar gewoon ongegeneerd een potje huilen. echt superjammer dat ie weer is gekomen, ik hoop dat je je er een beetje doorheen slaat deze maand. hou in je hoofd dat t er aan zit te komen he, dat doe ik ook (meestal...)
sterkte, lis

Shit meid, ik leef met je mee. Iedere maand weer die teleurstelling moeten verwerken als de rode duivels arriveren is zwaar. En zeker als je juist positief was en het idee had dat het wel eens raak kan zijn ! Dan is het echt een grote domper, leuk doen met de familie is dan een grote opgave. Veel sterkte en dip maar effies, dat geeft helemaal niets.

Knuf,
Luna

Oh balen Kim! Ik heb nog gedacht hopelijk heeft Kim vanmiddag het cadeau van haar leven gehad, maar niet dus. Echt balen meissie...
Veel sterkte en verwen jezelf lekker.
lfs. Suus

Ik kan me bij je aansluiten vandaag hoor! Zulke ongipijnen vandaag, m'n haar zit raar en m'n ogen zijn opgezwollen! Red devils onm its way!!

Gaan we samen weer de volgende ronde in meid. Je bent niet alleen!

Brigitte xx

Terug
Bovenaan