Helaas maar wel raar

A

Anoniem

Guest
Helaas ben ik vandaag al ongi geworden

maar wat zo raar is is dat ik het eigenlijk de 16de moest worden

en dat betekend dat er nu maar 15 dagen tussen zat

beetje raar

mijn huisarts zei dat het eitje altijd spring 14 dagen voor je nod

dat klopt

maar dat betekend dat mijn eitje dus sprong 1 dag na mijn menstruatie

ook hoorde ik dat je 2 dagen daarvoor flink moet gaan hobbyen

nou dat lijkt me niet bllllllg

maar ja

hebben jullie dit nu ook

zo kort op elkaar

dit was me eerste ronde en ik hoor dat als je de pil slikt dat dan je cyclus anders is

maar ze zeiden dat dat niet met een spiraaltje zou zijn

ik hoop maar dat dit wel zo is

want anders moet ik dus 1 of 2 dagen voor mijn ongi

blllllllg

hahaha

groetjes natasja

Ha Natasja,

Je hebt niet veel aan mijn antwoord, maar misschien kan ik e toch wat gerust stellen...
Na mijn ongi begon ik weer met de pil. Na er 4 te hebben geslikt hebben we besloten om te stoppen, en hopen dat we zwanger kunnen raken. Na 3 dagen werd ik weer volop ongi, en dat terwijl ik het net was geweest! De keer daarna zat er 24 daag tussen, en nu weet ik het niet. Als het 24 daag is moet ik over 2 dagen weer ongi worden, wat ik uiteraard hoop van niet.
Ik zou zeggen, wacht het allemaal nog even af. Misschien is je volgende ronde wel goed.
Ik heb ook gelezen dat als je binnen 14 daag weer ongi wordt dat er dan geen eisprong is geweest.

Succes, groetjes J

Hoi Natasja,

Deze tekst hieronder heb ik toevallig net geantwoord bij Sara mijn ongi;
Maar ik zou het ook graag aan jou willen vertellen. Dus heb ik het even gekopieerd.

De eerste keer dat ik ongesteld werd nadat ik gestopt was met de pil, was 10 dagen na mijn eisprong.

Ik zit nu in mijn 2e ronde, dus hoe het deze ronde gaat verlopen weet ik nog niet. Maar bij mij was het  wel echt ongesteldheid.

Ik weet niet of het bij jou ook eenmalig was, of dat je dat al meerdere  cyclussen zo hebt gehad?

Ik had dus een cyclus van 24 dagen met perfect op de 14e dag een eisprong. Maar werd 10 dagen later al weer ongesteld.

Als ik jou was zou ik me nog geen zorgen maken, hoor.

Liefs Nanda

Hoi Sas,

Vervelend dat je al ongi bent geworden. Ik ook trouwens..... maar niet te vroeg.... 4 dagen te laat. Balen.

Ik heb wel eens gelezen dat een "goede" cyclus minimaal 21 dagen moet duren, omdat een eitje 7/8 dagen nodig heeft om te rijpen.
Maar als ik al die veschillende verhalen en ervaringen van al deze meiden hier op het forum lees, weet ik eigenlijk ook niet meer precies wat wel en niet goed is.

Ik duim voor je

Groetjes SUUS

hoi sas,

Ik wil je geen valse hoop geven maar heb je geen innestelingsbloed want je moest 1dag eerder ongi worden als ik en ik had (als het raak is) gister of vandaag mijn innestelingsdag en dan kan er een adertje knappen en ga je ook bloeden. Ik wil je echt geen valse hoop geven maar het kan wel. misschien toch testen na volgende week dan weet je het zeker. Ik hoop het voor je

heel veel succes gewenst
veel liefs jessica

Terug
Bovenaan