Helaas miskraam!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Vorige week was ik nog dolblij met het postieve nieuws, maar helaas hangen er nu donkere wolken boven mij.
Gister ochtend kreeg ik wat bruine afscheiding, maar volgens de verloskundige hoefde dit niets te betekenen, dat wist ik ook wel maar mijn gevoel zei al meteen dat het mis was.
Gisteravond kreeg ik zo`n buikpijn dat mijn vriend mij adviseerde even te gaan douchen en toen stroomde het bloed er in 1 keer uit, het bloeden blijft ook aanhouden het is nu nog aan het bloeden, maar de pijn zakt al.
Ik heb nog even voor de zekerheid de verloskundige gebeld en ook zij zei dat ik er maar vanuit moet gaan dat het mis is.
Ik had gedacht heel verdrietig te zijn maar dat ben ik totaal niet, ik heb zoiets van dit kindje was gewoon niet goed.
Volgende week ga ik trouwen dus daar ga ik me nu volledig op richten en mijn tijd komt nog wel......

Mijn nieuwe NOD is nog onduidelijk wil er ook nog even niet aan denken dus die geef ik nog wel even door......

Groetjes

Lieve Mirella,

wat jammer dat het mis is gegaan bij je, echt balen, maar inderdaad zoals je zelf ook zegt dit kindje was gewoon   niet goed. Gelukkig heb je nog iets heel erg leuks om naar uit te kijken JE TROUWDAG leuk hoor hoe lang kennen jullie elkaar al?????.

Het gaat de volgende ronde vast weer heel snel en wens je daarom ook alle succes van de wereld toe om een echt huwelijks kindje te maken.

Natuurlijk wens ik je ook een fantastische dag toe.

dikke knuffel van Leonie

Hoi, wat goed van je dat je het zo positief oppakt, maar inderdaad, je hebt waarschijnlijk wel gelijk. Veel plezier met trouwen en succes verder

hoi mireille,

Tjee wat een pech ..pas je wel een beetje goed op je zelf ? Als je zo vreselijk blijft bloeden is het evt. een goed idee om toch even te laten nakijken..je kan altijd over een paar daagjes een echo aanvragen zodat ze kunnen zien of alles inderdaad weg is. Heel veel sterkte en voor straks een heeeeeele mooie trouwdag. De vooruitzichten op weer gebied worden in ieder geval beter. Wordt het een groot feest ? met jurk en al ?

Sterkte voor nu..

Issabel

Hoi Lieverd

Wat vreselijk voor je.Ik zit hier met kippevel over heel mijn lijf je vehaal te lezen. Ik hoop voor je dat je het een plaats kunt geven. Maar geef het wat tijd, maar in ieder geval heb je genoeg afleiding met jullie trouwdag op komst.

Meid ik hoop voor je dat je een geweldige trouwdag krijgt, met mooi weer en alles erop en eraan. En wie weet onstaat er in de witte broodsweken wel een nieuw gezond wondertje.

Ik wens je heel veel sterkte, en je weet me wel te vinden en anders vind ik jou wel ergens op het forum. Maar ik houd contact.

Heel veel li8efs en een dikke knuffel van Doortje

De tranen staan in me ogen

Jeetje zeg weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen

Dapper van je dat je er zo overdenkt

echt sterk van je

Veel liefs natasja

Mirella,

Ik weet waar je staat. Heb hetzelfde vorige maand gehad.
Je hebt dezelfde instelling als ik.
Het kindje was niet goed en beter nu dan in week 12 ofzo, toch?

Desalniettemin mag je best een beetje verdrietig zijn hoor.

Maar heel veel plezier volgende week op je bruiloft.....en alvast gefeliciteerd!!

Clau

Jee Mirella wat jammer voor jullie....maar het is wel waar wat je zegt, het mocht niet zo zijn.

Geniet volgende week van je trouwdag!

Manon

Terug
Bovenaan