Helaas, moeten verder naar de derde ronde iui

Hallo lieve allemaal,

helaas geen mooi wonder in de buik maar weer eens ongesteld geworden. Uiteraard even verdrietig allemaal enne helemaal nu een van mijn beste vriendinnen heeft verteld dat ze een week overtijd is......grrrrrrrrrrr, mijn vent was errug verdrietig toen hij dat hoorde. Ik gun het ze van harte maar diep in mijn hart wil ik graag eerst een klein wondertje. Het is erg gemeen van mij maar ik hoop stiekem dat ze gewoon ongesteld gaat worden. Erg is dat he? tuurlijk ben ik blij als ze het wel goed is maar ik vind het ook erg moeilijk allemaal. Maar goed, maandag moet ik het ziekenhuis bellen voor de eerste controle en zoals het er nu uitziet krijg ik nogmaals een verdubbeling van de medicijnen.
Ik hoop dat deze maand mijn eitjes beter groeien en sneller.
Heb nu last van de hormonen en laat veel dingen uit mn handen vallen,   heerlijk is dat als je aan het klussen bent in je huis, hahahahahaha (vloek, vloek).

Ik moet wel zeggen, ook al ben ik verdrietig ik ook weer vol moed doorga naar de volgende ronde. Want zitten mokken helpt niet en daar word ik ook niet beter van.

Dus ik ga gewoon voor ronde 3 en hoop dat het deze maand wel wat gaat worden.
Ik hou moed!!!!!!!!! Het komt namelijk helemaal goed!!!!!!!!!!!!!!!!!

een hele dikke knuffel met een traantje en een lach,
sjan

Ach meissie toch! Wat een tegenvaller! Ik had het zoo gehoopt voor je!

Nee hoor dat is niet gemeen wat je zegt over je vriendin! Het is een hele natuurlijke reactie. Tuurlijk gun je het ze maar het is voor jou zoo pijnlijk dat ze ook nog wel even mogen wachten met zwanger worden wat jou betreft. Ik denk dat we dat gevoel allemaal wel kennen.

Het is weer even door de zure appel heenbijten. Ik voel met je mee!!! Verwennen jullie jezelf wel een beetje na dit nieuws ondanks alle drukte van het klussen?

Dikke kus en knuffel!!
Inge

shit happens Sjan,

Kan me zooo goed voorstellen hoe je je nu voelt, zeker nu je ook dat van je vriendinnetje hebt gehoord dat ze 1 week overtijd is, daar zit je nu gewoon niet op te wachten, ook al weet ik ook wel dat je het haar gunt, jij wil gewoon eerder vertellen dat je zwanger bent. Vind het echt heel sneu voor jou/jullie ook sneu voor je mannetje die had er natuurlijk ook heel erg op gehoopt, ik had ook de hoop, en Ing ook en alle andere meiden hier hadden de hoop voor jou, idd Sjan Shit happens next time volgende maand gaan jullie er gewoon weer voor ok, straks samen zwanger zijn, want dan komen we naar jou toe om samen met jou en Ing en ik en de rest op het dak te staan, o ja Pietje mag ook op het dak, jeetje kan jullie opgeknapte huisje dat wel aan?????? Hoop dat ik je weer een beetje opgevrolijkd hebt, stop je maar vol met heel veel lekkers, en volgende maand gaat het lukken, that's the spirit.

knuffeldeshufflevanmij

hoi sjanneke,

Wat klote zeg!! Af en toe zou je toch het liefste eens even een goed partijtje schelden en met dingen smijten toch!!
Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt wat betreft jouw beste vriendin. Mijn beste vriendin heeft ook 3 weken geleden verteld dat ze zwanger is. Tuurlijk ik ben heel blij voor haar maar ik had ook echt zoiets van grrrr!!! Ik merk ook dat ik er niet goed mee om kan gaan. Ik was deze week bij haar op bezoek en ze had de hele kast volstaan met babyspullen die ze had gekregen. Dat was dus echt effe slikken. Maar ja, ik kan het haar niet misgunnen toch!!

Wat betreft jouw eitjes, die gaan groeien en ze worden zo groot als dinosourus eieren, neem dat van mij aan! Echt meid deze keer gaat het lukken!!

knuffel van kreeftje

heee lieve meiden,

jullie lieve woorden doen me ontzettend goed!!! We gaan er gewoon vanuit dat er dino eieren gaan groeien (inderdaad kreeftje). Mjin vriendin was vandaag ff op bezoek en ze vertelde dat ze helaas toch ongesteld was geworden (jullie kunnen wel raden dat mijn hart een klein sprongetje maakte.....hihihi).
Ik heb weer heerlijke filet american gegeten, smaakte me super. Verder gaat het weer goed met me! morgen de gyn bellen want ik heb helemaal geen medicijnen en moet morgen beginnen met het slikken daarvan. lekker handig he?!   Zijn gestaag aan het klussen in het huis en er zit echt vooruitgang in. kan me bijna niet voorstellen dat we daar over twee maanden in wonen. HEERLIJK, lijkt me dat. Enne we maken het dak extra sterk zodat we er allemaal op kunnen hahahahaha!

een hele dikke knuffeldebaffie,
van een sjanneke die er weer tegenaan gaat

Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar stiekum ben ik ook blij dat je vriendin ongesteld is geworden.............paar maandjes wachten krijgt ze niets van en dit scheelt jou weer een beetje ellende.
X Inge

Terug
Bovenaan