Helaas, na 12 dagen overtijd toch ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Helaas, na 12 dagen overtijd ben ik vannacht toch ongesteld geworden. Dat is voor mij, met een zeer regelmatige cycles, toch wel een echte domper.  

Tuurlijk weet ik dat het wel een keer 'raak' is, maar met alle verschijnselen die ik had en dan ook nog eens  overtijd ben je in gedachten al uitgerekend (bij wijze van spreken dan).  Maar goed, niets aan te doen. Op naar de volgende maand.

Liefs,
Joline

He meid,

Wat vervelend zeg dat je niet zwanger blijkt te zijn en al helemaal als je cyclus altijd zo gelijk is.

Maar ja op naar de volgende ronde dan maar....

Veel succes en ik duim voor je!! (voor alle andere meiden natuurlijk ook).

Gr Ilona

Oooohhh Joline wat balen zeg!
Wat raar toch dat je zo lang overtijd bent geweest....

Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent.
Sterkte meis.

liefs,

TeHa

balen en nog eens balen zeg!
ik heb het zelf ook wel gehad maar toen was ik 5 dgn
over tijd en daarna werd ik ongi en hoe dat was erg vaag
maar mijn huisarts zei;dat kon wel is een innesteling geweest zijn
dus was ik al blij dat het niet na 4mnd ofzo gebeurd dan word je
helemaal gek dus kom op volgende keer gaat het lukken
succes hoor gr voetbalgek

Wat jammer :-(
Maar de volgende keer komt het vast goed!

Liefs & sterkte,
Duin (28, 1e ronde, nr.1)

Thanks meiden,  wat een lieve berichtjes allemaal.  We  gaan er gewoon weer voor!

Succes allemaal.

Liefs,
Joline

Hoi Jolinde,

Wat een schok, na 12 dagen!! (dat van de uitgerekende datum kan ik me voorstellen)
Ik vroeg me al af, of er mensen waren met die ervaring.
Ik ben zelf iets langer dan een week overtijd, en qua gevoel, denk ik dat ik zwanger ben. Maar als ik dat zo lees dan is nog niks zeker, en dat weet ik ook wel.
Ik heb zaterdag de 1e test gedaan, en die was negatief. Dus ik ga woensdag de test nog eens doen, en anders komend weekend nog een keer.
De hoeveelste ronden was je, en was je het regelmatig (of heb ik de helft niet gelezen?)
Ik ben zelf "pas" in ronde 3, voor ons 1e kindje. Groetjes, en succes ermee verder.
Je hebt me wel weer met mijn beide benen op de grond gezet, hoewel ik het al zo rustig aan deed. Qua gevoel ben ik heel rustig, maar ook nog erg afwachtend, zeker na die negatieve test, was ik blij dat ik afwachtend ben geweest, want als je vaak test, wordt je helemaal gek. We blijven volhouden, succes allemaal. Groetjes Vera (Soraja)

Hoi Vera,

Ik  ben altijd heel erg regelmatig; daarom was het  echt een superdomper dat ik toch ongi ben geworden.  We zitten  nu in  ronde  4 van ons tweede kindje. Bij mijn zoontje testte ik pas na 5 dagen positief. Eerst dus een negatieve test, maar omdat ik maar niet ongi werd toen een tweede test ertegenaan gegooid. Daarom dacht ik dat het nu misschien wel weer hetzelfde zou zijn. Maar helaas.  

Voor jou is er  nog hoop. Wel ietwat voorzichtig,  want anders val je net als mij in een diep dal als blijkt dat je toch ongi wordt..... Maar iedereen is anders, dus  wie weet

Zal voor je duimen!

Liefs,
Joline

Terug
Bovenaan