Helaas neem ik ook afscheid van jullie

Dames,

Ik merk de laatste paar weken dat het niet zo goed met mij gaat omtrent het zwanger worden. Mijn humeur wordt er niet beter op en vooral als ik dus lees op het forum dat er weer iemand zwanger is. Heeft niks met jaloezie te maken overigens want het is gewoon het mooiste wat je kan overkomen. Maar ik denk dan op dat moment; "waarom is dat mooie wonder niet voor mij weggelegd?"
Ik ga nóg gezonder leven maar wil het niet mijn leven laten beiinvloeden vandaar dat ik dit forum ook even wil vergeten. Jullie zal ik trouwens echt niet vergeten!! En mocht ik tóch zwanger worden zal ik dat wel melden hier hoor. Nou meiden, zet m op, laat 2006 een mooi, blij, liefdevol en vruchtbaar jaar zijn en wees lief voor elkaar

Liefs Costa

P.s. Ineke, je hebt mijn email adres he?

Ik kan je heel goed begrijpen, maar ik zal je wel heel erg missen hier hoor. Want ja doordat je er al zo lang bent hoor je toch bij de oude bekenden van hier en het valt me op dat daar inderdaad weinig van over blijft zo. De meeste zijn gelukkig voor hun snel zwanger. Soms baal ik ook wel dan hoor, ja we gunnwn het iedereen, maar onszelf natuurlijk ook wel heel erg.
Nou Meis, het ga je goed, zorg goed voor jezelf en je mannetje( daar moet toch ook de helft vandaan komen) en mocht je het toch niet kunnen laten om mee te lezen en je verveelt je eens, dan reageer je maar gerust hoor.
Veel sterkte en ik hoop nog eens wat van je te lezen en dan vooral goed nieuws!
Veel liefs!

He lieve Costa,

Ik schrik er een beetje van hoor!! Had al wel bemerkt dat je minder op berichtjes reageerde etc. Ik kan het me ook wel voorstellen hoor dat je op deze manier wat minder er mee bezig te zijn. Ik zal je hier wel missen hoor, ookal merk ik dat mijn berichtjes ook steeds minder hilarisch worden... ik het allemaal niet meer zo grappig vind dat het zo lang moet duren!! En inderdaad al die berichtjes van zwangeren blijft ook zo dubbel.
Ik heb je email-adres bellajaneta etc. toch??
Ik hoop dat we af en toe blijven mailen want ik wil wel graag weten hoe het verder met je gaat etc. of wanneer je behoefte hebt om van je af te schrijven etc. etc. Doen hoor!!
Ik hoop dat dit je helpt om je weer wat beter te gaan voelen.
Mijn goede voornemen voor 2006 is genieten van de dingen die ik wel heb, en die wel goed gaat i.p.v. altijd maar meer te willen en in de toekomst te willen kijken!!
Heb vanochtend heerlijk met de honden gewandeld en had het gevoel of de lente alweer wat in de lucht zat, zonnetje erbij. Dat zijn toch (kleine) dingen waar ik wel van kan genieten hoor!!
He, we spreken elkaar en hou je taai!!

Heel veel liefs
Ineke. (inekehoogendoorn@hotmail.com)

Lieve Costa

Ik snap dat je even afscheid wilt nemen. Iedereen wordt zwanger om je heen en daar gaat het wel goed. Je wilt iets zo graag en je hebt er zelf niets over te zeggen. Je probeert al zo lang om zwanger te worden en het lukt niet. Mijn man en ik zijn al 2 1/2 jaar bezig en tot nu toe zijn we niet verder geweest dan zwanger worden en een miskraam. We weten dat het uit gaat lopen op IVF dit jaar. Ook heftig.
Ik wens je heel veel liefde en geluk en ik hoop dat je heel snel zwanger wordt en dat je je kleintje in je armen mag sluiten.

Liefs

Lydia

Lieve Costa,

Ondanks dat we elkaar niet veel spreken lees ik nog wel af en toe mee maar ik reageer ook niet meer op dit forum. Helaas behoor ik ook nog steeds tot de oude garde en heb ik inmiddels 6 miskramen achter de rug. Toch wil ik wel even op je reageren want je bent altijd voor iedereen een steun geweest en ik deel je gevoel. Ik baal er ook wel eens van dat het bij een ander lukt en dat wij elke keer met legen handen staan. Het heeft inderdaad niets met een ongezonde jaloezie te maken alleen is het gewoon nog niet mogelijk om naar je toekomst te kijken omdat je toch hoop blijft houden. Mijn pad loopt nu ook nog steeds rechtdoor terwijl je stiekum toch hoopt dat er ook voor ons een keer een afslag is en je je kunt gaan instellen op een leven met een klein kindje. Toch proberen wij ook positief naar de toekomst te blijven kijken en mocht het dan echt niet lukken dan zal er ergens wel een ander leven voor ons bestemd zijn.

Ik hoop dat je je hierdoor niet helemaal alleen voelt en dat je weet dat er nog veel meer in hetzelfde schuitje zitten.
Heel heel veel sterkte met alles en je hebt nog steeds mijn email toch?? (mocht je eens lekker willen zeuren mail me maar...hahahaha)

Knuffel,

Corina

Hallo allemaal,

Heb vrijdag een tesje gedaan en jippie zwanger. Ben natuurlijk heel blij maar ook heel bang. Heb een zoontje van vier en een half, in mei en in november een miskraam gehad. Beide keren bij de eerste echo gehoord dat het niet goed zat. Nou begint de spannende tijd weer en weet niet hoe ik die door moet komen. Bij alles wat ik voel denk ik Shit het zal wel weer fout gaan. Moet morgen vroeg naar de huisarts benieuwd wanneer die me naar de gyn laat gaan. Hoop dat ik nu ook eens geluk heb,

groetjes van een onzekere moeder.

Hoi Costa,

Wat vervelend voor je dat je je zo rot voelt zeg. Neem de tijd om even rustig aan te doen. En als je denkt nou ik ben wel weer nieuwsgierig naar alle meiden dan kijk je weer een keertje.

Ik wens je alle geluk van de wereld, samen met je mannetje en straks hopelijk een kleintje.

Liefs Natasja

Terug
Bovenaan