helaas nega..

A

Anoniem

Guest
Maar ik ben nog niet getreurd...want t is hier beetje rommeltje, haha. Zoals ik al schreef heb ik al echt lang voor mijn doen zeer pijnlijke tepels (niet gewoon, maar kan er haast niet naar kijken, bij wijze van)..en gisteravond in bed weer super branderig gevoel en ze voelen ook wat zwaarder. Voelen ook anders als ik lig...Dus aan de ene kant denk ik; misschien te vroeg getest en ga vh wknd weer testen...

Maar nu ben ik van mn ei op dag 14 uitgegaan, want daar heb ik van alles gevoeld...alleen mn temp geeft dus dag 23 aan..dan zou mn nod pas volgende wk donderdag zijn..Maar stél dat mn  ei zo laat was, dan kan ik nu toch nog helemaal niet zo'n pijn in mn borsten hebben, zou wel snel zijn..

Wat denken jullie??

Hoi,

Jeetje wat een lastig verhaal zeg, ik wou dat ik je antwoord kon geven, maar helaas. Het zou natuurlijk kunnen dat je je ei pas heel laat hebt gehad, heb je toen nog geklust? ik vrees dat je moet afwachten, om gek van te worden he? succes en ik duim voor je.

groetjes

Jeetje joh, jammer. Alleen denk ik dat je nog goede hoop kan houden hoor! Want je temp is toch echt de beste indicator van je eitje. En dan heb je inderdaad nog een aantal dagen te gaan voor je NOD. Ik zal voor je duimen!

grtjs, cee

Terug
Bovenaan