Helaas................negatief

A

Anoniem

Guest
Nou zeg, weer heb ik mezelf bedonderd! Heb dus een test gedaan en is negatief! Nu ben ik de duiveltjes aan het roepen zodat het sowieso uitgesloten is want zit mezelf nu alweer aan te praten dat het misschien te vroeg was om te testen.......kortom, zit mezelf gek te maken nu. Waarschijnlijk zal ik vandaag of morgen ongesteld worden. Hé wat jammer, wat was het leuk geweest......een baby onder de kerstboom. Misschien dan een baby bij het vuurwerk?

xxxxxxxxxxxxxxies Jessica

Ah, Sh*t zeg!! Ik had het zo gehoopt voor je, vooral omdat je er zelf zo'n goed gevoel over had.. Dat maakt mezelf ook weer onzeker voor aankomend weekend, heb dan mijn NOD, en ook het gevoel dat het raak kan zijn..

balen meid! Hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer geluk.

Misschien een schrale troost, maar de eerste test die ik deed 2 dagen overtijd was ook negatief, 2 dagen later was de test positief. Dus het kan nog alle kanten op!

He wat naar zeg! Zit mezelf ook op te vreten, ben net ongesteld geworden. Meid we gaan voor een lieve nieuwjaarsbaby.

Liefst appeltje

balen zeg! ik had het zo gehoopt voor je! op naar de volgende ronde!

Oh neeeeee, ik had zo mijn hoop op je gevestigd. Wat ontzettend balen zeg. Bij mij vanmorgen nogmaals negatief en langzaamaan begint mijn menstruatie op gang te komen met wat roze slijm. Echt K*T!!!!

Terug
Bovenaan