Helaas.......negatieve test

Hoi Meiden,

Helaas allemaal negatieve uitslagen momenteel, het zit ons ook niet mee. Ik mocht gisteren mijn test doen na mijn 2e IUI. Helaas deze was negatief. Ik ben er best wel verdrietig van hoor. Ook wel weer rustig en heb zoiets van okee, op naar de volgende ronde. Hopen op een beter resultaat bij IUI 3. Tja 3x is scheepsrecht zeggen ze toch.
Ik ben nog niet ongesteld tot op heden maar dat zal wel niet zo lang meer duren denk ik. Nou ja dan kunnen we ook weer verder.
Meiden die nog wachten, veel sterkte, meiden die ook in mineur zijn, kom op we gaan er weer voor met elkaar !
De rest natuurlijk ook veel suc6 met alles.

Groetjes van een toch wel verdrietige Cindy  

Hoi Cindy,

Wat vervelend voor je zeg, hier nog zo eentje! Ik heb vanmorgen getest, omdat ik nog niet ongesteld was en dat uiterlijk vandaag verwachtte, maar negatief natuurlijk! Ik kan me niet eens meer voorstellen dat zo'n test ineens wel positief uit zou vallen, volgens mij val ik dan steil achterover! Maar daar hoef ik dus voorlopig niet bang voor te zijn, want ik zal vandaag wel gewoon ongesteld worden, net als jij..... Waarom is het toch zo moeilijk he, als ze bij anderen soms zo uit de lucht lijken te vallen, al die baby's!?!? Ik snap het ook niet meer hoor! Heel veel sterkte met deze toch weer zware tegenvaller! Ik leef en voel letterlijk met je mee!

Liefs, Anke

hoi Cindy,

Jeetje wat balen een negatieve test en eigenlijk nog geen duidelijkheid.

Ik schreef het net ook al bij Anke, dus heb het even gekopieerd
Misschien kun je nog een klein beetje hoop halen uit mijn verhaal van inmiddels 4 jaar geleden. Toen mocht ik op 30 april testen. Dat dus ook netjes gedaan. Helaas negatief.
Op 2 mei gebeld met mijn gyn. en mocht toen meteen komen. Op de echo was niks te zien, maar dat kan ook nog niet met 4 wkn. Ben toen naar huis gestuurd met een medicijn. Vraag me niet wat voor medicijn, dat weet ik niet meer. Het zou geen kwaad kunnen voor een evt. vrucht, maar zou er niks zitten, dan zou ik na een aantal dagen ongesteld worden.
Zou ik niet ongesteld worden dan moest ik met mijn urine naar het ziekenhuis komen.
En wat denk je.... ik was 6 wkn zwanger. Konden het toen ook op de echo zien.

Heel veel succes en ik blijf voor je duimen!
liefs, mama Peet

Was da nou allemaal hier? Allemaal negatief nieuws.......
Wordt zelf ook een beetje verdrietig als ik dat allemaal lees. Die vruchtbare lucht moet snel hier op dit forum komen waaien horen!!!!
Sterkte meis!!!!!

Terug
Bovenaan