helaas niet gelukt

A

Anoniem

Guest
Gisteren moest ik naar het ziekenhuis om bloed te prikken.
En om half 10 een afspraak met de gyn.
Hij vertelde dat alle zwangerschaphormonen uit mij bloed zijn.
Dus ik heb   een vroeger zwangerschap een miskraam gehad.
Zelf heb ik daar niks van gemerkt,ik zou dan moeten bloeden zei de dokter tegen me.
Ook  daar  had ik niet zo veel last van.
Wij zijn wel aangeslagen wat we gisteren te horen hebben gekregen van de dokter.dat het is mis lukt.
We proberen ons hier door heen te slepen,ook wat de dokter voor ons allemaal kan doen.
De dokter zei ,ik kan alleen dit voor jullie zo snel mogenlijk regelen.
IK krijg volgende week weer een afspraak voor mij tweede i.v.f poging.
Ook daar zijn langer wachten tijden voor.
Maar mij gyn zal ons zo snel helpen om binnen 1 maand er weer mee te beginnen met de i.v.f behandelingen.
Daar waren we wel blij mee,dat hij ons hierbij zo snel mee willen helpen.

Ik leg me eventjes hier bij neer ,want ik heb er toch wel moeilijk mee ,om er over te praten .

Maar ik wens de andere zwangere veel succes en veel geluk.

groeten van desi

Wat ontzettend rot voor je dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb het zelf ook een aantal keren gehad en het is gewoon heel erg!
Veel sterkte de komende tijd.

liefs Maris

Hoi Smurfje,

Wat verschrikkelijk dat je een miskraam hebt gehad! Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen de komende tijd, en ik hoop voor jullie dat jullie volgende IVF poging raak mag zijn, en dat het allemaal goed mag gaan! Hoelang zijn jullie bezig geweest? Ik kan er gelukkig niet over meepraten, maar ben ook wel heel erg bang dat ik een miskraam zou kunnen krijgen. En als je dan zoiets leest ben ik er toch niet helemaal gerust op. Nou genoeg over mezelf, nogmaals sterkte, en hopen dat je het een plekje kunt geven.

Liefs Repelsteeltje

he bah!! wat een triest bericht :(

ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het dan goed mag gaan!!

brr...
ik heb ook een miskraam gehad.. :( maar ben nu 33 weken zwanger... ik hoop dat jij dat ook snel mag gaan zeggen!!!
heel veel sterkte meid!!!

liefs ilona

Terug
Bovenaan