helaas niet zwanger op naar ronde 2

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
het is helaas niet gelukt..
ik ben ongesteld geworden..
ik heb me er denk ik te veel van voorgesteld omdat ik de voorige keer meteen aangeteld was..we gaan gewoon weer verder voor het 2 de kindje!(heb al een zoontje)
met ronde 2!
wel een grote teleurstelling.
groetjes xx

Hey hoi,

Ahh...wat jammer zeg! Je hoopt dan toch eigenlijk wel heel erg dat het gelijk gelukt is hé!! Hoe oud is je zoontje nu??

Ik zit nu in hetzelfde schuitje. Ik heb ook een zoontje en dit was de eerste ronde voor ons tweede kindje. Ik heb  een cyclus van ongeveer 32/34 dagen. (althans de laatste twee keer, de keren ervoor heb ik het nooit opgeschreven of bijgehouden) Dus ik ga er nu maar vanuit dat het 33 dagen is en dan verwacht ik eigenlijk dus morgen mijn ong.
Ik heb echt een gevoel dat ik ongesteld ga worden, heb niet het idee dat ik zwanger ben, al heb ik wel een aantal kleine dingen gehad die ik anders niet had, maar ja, ik lees hier dat bijna iedereen dat heeft en dan toch niet zwanger is. En daarbij, het zou wel ongelovelijk zijn als ik beide keren in ronde één zwanger zou zijn, bijna wonderlijk, dus ga er echt niet vanuit. Maar betrap mezelf erop dat ik er heel veel aan denk, terwijl ik dat helemaal niet verwacht had. Ik denk dat ik toch wel erg teleurgesteld zal zijn, maar we zien wel. Zover is het nog niet.
Het vervelende is dat een maand weer zo vreselijk lang duurt, vind je ook niet, haha. Maar ja.

Heel veel succes en ik hoop voor je op volgende maand geluk!!

Groetjes Mellow

Hey Mutseke,

Balen hoor! Nieuwe ronde nieuwe kansen! In ieder geval heel veel succes in je vruchtbare periode  en hopelijk heb je volgende keer beter nieuws!!!

Liefs Schippersvrouwtje

hoi millow en schippersvrouwtje,
mijn zoontje is 2 jaar.
ja ik voelde ook allemaal kwaaltjes maar ik dacht er ook teveel aan!
ik heb een cyclus van 28 dagen dus.ik heb een spiraaltje gehad en is 28 eruit gegaan 2 dagen erna ong.en precies de 27 weer ong.ik kan er altijd de klok opzetten.
we hopen dat het nu wel lukt.hi hi
wel spannend weer!ik hou jullie op de hoogte!!
jullie ook veel succes!!
xxx moi

Terug
Bovenaan