Hey hoi,
Ahh...wat jammer zeg! Je hoopt dan toch eigenlijk wel heel erg dat het gelijk gelukt is hé!! Hoe oud is je zoontje nu??
Ik zit nu in hetzelfde schuitje. Ik heb ook een zoontje en dit was de eerste ronde voor ons tweede kindje. Ik heb een cyclus van ongeveer 32/34 dagen. (althans de laatste twee keer, de keren ervoor heb ik het nooit opgeschreven of bijgehouden) Dus ik ga er nu maar vanuit dat het 33 dagen is en dan verwacht ik eigenlijk dus morgen mijn ong.
Ik heb echt een gevoel dat ik ongesteld ga worden, heb niet het idee dat ik zwanger ben, al heb ik wel een aantal kleine dingen gehad die ik anders niet had, maar ja, ik lees hier dat bijna iedereen dat heeft en dan toch niet zwanger is. En daarbij, het zou wel ongelovelijk zijn als ik beide keren in ronde één zwanger zou zijn, bijna wonderlijk, dus ga er echt niet vanuit. Maar betrap mezelf erop dat ik er heel veel aan denk, terwijl ik dat helemaal niet verwacht had. Ik denk dat ik toch wel erg teleurgesteld zal zijn, maar we zien wel. Zover is het nog niet.
Het vervelende is dat een maand weer zo vreselijk lang duurt, vind je ook niet, haha. Maar ja.
Heel veel succes en ik hoop voor je op volgende maand geluk!!
Groetjes Mellow