helaas niet zwanger

A

Anoniem

Guest
ben vanmiddag voor de echo geweest en helaas niet zwanger er was niets te zien er hebben zelfs twee personen na gekeken en ze denken aan een vroege miskraam.
balen, maar gelukkig dat alles verder goed is ze hebben naar mijn baarmoeder en mijn eierstokken gekeken en dat zag er allemaal goed uit.
alleen bij deze een tip voor iedereen die net overtijd is en ee test heeft gedaan die een vaag streepje geeft, ga naar je huisarts en laat hun  ook een test doen en vraag om een echo.  

Hai,

Jemig wat vervelend joh ik wil je even heel veel sterkte wensen de komende tijd. Ik weet dat je hier niet veel aan hebt, maar we leven met je mee hoor.

dikke knuf, wies

He getsie
Wat balen zeg, begrijp ik nou goed dat je een positieve test had maar op de echo is niets te zien. Of heb ik weer eens niet goed opgelet. (sorry ben net wakker)
Ik kan niets anders doen dan je sterkte wensen.
Succes met de volgende ronde.
Liefs Rene

mama sam

jeetje..... das vlink balen......je zei al ik houd er rekening mee dat het niet meer zo is....maar dan nog valt het zwaar..... heel veel sterkte.....en hoop dat het gauw weer raak is.

gr. lau

Jemig zeg....

Wat een vervelende dingen allemaal. Toch een positieve test en dat het toch niks is.... raar hoor.

Heel veel sterkte en als de duivels weer weg zijn, op naar de volgende ronde??

Liefs, Grover

Hoi,

Allereerst wil ik je sterkte wensen, heb zelf ook een miskraam gehad met 6 weken... Ik heb het ook al vaker gehoord dat wanneer de test een vaag streepje geeft dit kan duiden op een miskraam. Je moet dan na een aantal dagen weer testen om te kijken of het HCG toeneemt.
Vind het ook wel eng hier op het forum dat iedereen meteen enthousiast is wanneer iemand een vaag streepje heeft terwijl voorzichtigheid dan wel is geboden! Je toch door moet testen tot je een echte duidelijke streep krijgt!
Ik had ook eerst een vaag streepje, de dag erna was hij al veel duidelijker. Bij mij ging het om een leeg vruchtzakje dat ik uiteindelijk ben verloren. Maar goed, dat maakt ook niet uit. Het is gewoon wel zo dat je zwanger bent geweest en dat gevoel hebt gehad en dat je nu weer kwijt bent...

Groetjes Ineke

dan kjullie wel voor jullie steun en mede leven,
fijn te horen dat er mensen zijn die met je mee denken,

we gaan er gewoon weer voor,AL weet ik niet goed wanneer ik weer kan gaan klussen???  en we mogen ons al gelukkig prijsen want we hebben al een hele lieve dochter van bijna drie genaamd SAM.

liefs mama sam

Terug
Bovenaan