Helaas.... nieuw hier

Hallo allemaal,

We komen net van het ziekenhuis waar we een echo hebben gehad.
Helaas blijk ik in de 9 weken die ik zwanger ben alleen een vruchtzakje te hebben ontwikkeld. We zijn dus erg verdrietig.
Ik mag volgende week bellen als het niet spontaan los komt, om een afspraak te maken om gecureteerd te worden.

Ik zal nu dus af en toe op dit forum meelezen en schrijven. Om te lezen wat er nu allemaal gaat gebeuren en om te schrijven hoe ik me voel...

Liefs
Joanna

Hoi Joanna,

Ik schrijf en leef met je mee. Ook ik kom van het decemberforum en ben sinds afgelopen woensdag zwanger-af nadat het vruchtje op 6 ½ week gestopt was met groeien. Ik zou vandaag 9 ½ week zwanger zijn.

Vanaf nu af aan  zal  ook ik  dit forum  volgen hopende op een nieuwe en nu ook gewoon een succesvolle volgende zwangerschap. Joanna en alle anderen veel sterkte  en vooral succes in de zeer nabije toekomt.

Groetjes,
Brigitte  

Hi Joanna,

Wat naar voor je meid.
Ik kom helaas ook van het decemberforum en ik was de1e afvaller.
Voor mij is dit de 4e keer dat het gebeurd is en ik kan alleen maar voor je hopen dat je fijne mensen om je heen gebt die je bij staan en die je steunen.

Het walt allemaal niet mee als je droom in een keer uit elkaar spat.
Sterkte in de komende tijd.

Knuffel,

Corina

Joanna,

heel veel sterkte de komende dagen. Hou je taai en probeer straks weer positief naar het leven te kijken.

Zelf kom ik van het oktober forum en ben 3 weken geleden bevallen na een zwangerschap van bijna 18 weken.

Bij mij gaat het allemaal met ups en uiteraard ook downs, maar er is nog zoveel om van te genieten.

Nogmaals sterkte.

Miep

Helaas kom ik ook van het dec.forum. Ik zou nu ruim 11 weken zwanger zijn geweest. Ik heb veel aan het forum. Reageren doe ik niet vaak, maar lees & leef wel mee. Ik heb het geen plekje gegeven toen het gebeurde. 'Op naar de volgende klusronde', riep ik stoer. Maar op het moment heb ik het ff moeilijk. Dus mijn advies: neem alle tijd om het een plekje te geven. Want in je hoofd was je waarschijnlijk al veel meer zwanger, en stiekum een beetje in de toekomst aan het kijken. Succes! greetz

Terug
Bovenaan