(helaas) nieuw hier

Hoi allemaal,

Begin vorige week positieve testen in mijn (onze) handen. Dolblij natuurlijk. Helaas was dit blije gevoel maar voor korte duur.
Eergister veel krampen en gisterochtend het vruchtje verloren.

Wat kan een mens in korte tijd zulke absurt tegenstrijdige gevoelens ervaren.
Vorige week intens gelukkig, verliefd, blij. Vanaf gisteren intens verdrietig, leeg, verward, teleurgesteld.

Het was nog zo pril maar toch voel ik me zo enorm K*T (sorry heb er even geen andere woorden voor).

Fijn dat er hier op de site een apart forum is. Ik hoop hier informatie te vinden en steun en hoop dit ook voor jullie allemaal te kunnen zijn.

Liefs

Wat rot voor jullie, was het de eerste zw.schap? Ik had dat toen wel en die oprmerkingen van .. ach je kunt tenminste wel zwanger worden.. daar had ik echt niets aan. Zo stom.. Want dat is toch geen garantie.. Uiteindelijk is het wel goed gekomen en hebben we 2 dochters. Toen voor de 3e gegaan en nog 2 miskramen gehad, maar nu weer zwanger en dit keer gaat het helemaal goed. Inmiddels 14,5 week zwanger.

Houdt moed, maar geef het de tijd... Praat er veel over en hopelijk ben je snel weer zwanger als je er aan toe bent. Sterkte.

Bedankt voor de lieve woorden!

Het was inderdaad mijn eerste zwangerschap. Dat maakt het ook wat beangstigend, zal het wel goed gaan in de toekomst?!
Ik voel me gelukkig weer een beetje beter. Ik kan weer wat doen zonder constant huilen.

Gelukkig is iedereen erg lief en begripvol.
Praten helpt inderdaad.

@mamajo75 een hele goede en gezonde zwangerschap gewenst!

Liefs

Hee Meis,

Pff.. Ook jij heel veel sterkte!
Het is ook gewoon heel erg k*t...
En ik begrijp precies hoe je je voelt.
Zo oneerlijk, boos, en verdrietig.
Fijn dat je er in je omgeving over kunt praten, lucht ook erg op.
Ik merk wel dat ik er bij de 1 wel over kan praten en bij de ander niet.
Is ook wel moeilijk hoor!
Hou je goed, en neem je tijd!

Liefs

Hoi Starbucks,

Even een vraagje; ik ben nu zes weken zwanger en heb sinds vanmiddag heftig bloedverlies en sinds vanavond beginnen er een soort menstruatiekrampjes. Niet erg, meer een zeurend gevoel. Wij liepen ongeveer gelijk en kwamen tegelijk binnen op het forum Zwanger zijn. Daarom heb ik nu een vraagje voor je. Je schrijft dat je het 's ochtends bent verloren. Misschien een hele domme vraag, maar hoe groot was het ongeveer? Kun je het missen of hoef ik me daar geen zorgen over te maken? Als je het te confronterend vind, mag je het ook zeggen, maar je zou mij er enorm mee helpen.

Liefs en heel veel sterkte. Ik vrees dat ik je snel kom volgen.

Gr. Louise

Hoi Louise,

Is niet te confronterend hoor. Ik snap je vraag heel goed.
De eertse keer op het toilet ben ik redelijk wat helderrood bloed verloren en was ik bang dat ik het al kwijt was zonder dat ik het gezien/gemerkt had. De 2e keer dat ik naar de toilet ging was het met afvegen "slijmerig" en zag ik ter grootte van een kleine druif (sorry voor de misschien wat vreemde vergelijking) een soort leeg zakje. Ik ga er vanuit dat het vruchtzakje geweest moet zijn.
De menstrautiekrampen die je beschrijft herken ik (helaas).

De afgelopen dagen heb ik nauwelijks bloed verlies. Bij het afvegen soms wat slijmdraden, eerst helder rood nu bruinachtig.

Ik hoop dat ik je met dit antwoord heb kunnen helpen. Uiteraard hoop ik dat het bij jou goed gaat maar het verhaal is wel vergelijkbaar met die van mij.
Mocht je een miskraam doormaken dan hoop ik dat we het beide snel een mooi plekje kunnen geven. Het blijft zo verdrietig maar merk dat het wat beter met me gaat. Ik hoop dat dit voor jou ook zo geldt.

Veel sterkte en liefs. Ik hoor graag van je hoe het gaat.

Terug
Bovenaan