helaas nieuwe NOD

A

Anoniem

Guest
Ik wil graag weer op de lijst ( nou ja graag)

Mijn nieuwe NOD,
Bibbi 25 ronde 9 22 november.

Ik had goeie hoop deze keer waarom weet ik ook niet want ik voelde helemaal niks.
Misschien juist daarom.
Hopen op de volgende keer dan maar!

liefs bibbi

He bah, rot voor je, kriebelig word je daar van he als je een nieuwe nod moet zetten...soms duren maanden zooooooo lang, dan zou je er wel een stukje vanaf willen halen! Nou succes met klussen maar weer en kop op!

Groetjes Bloempje

Hoi Bibbi,

Zonde he!!! Ook al voel je niets- je hoopt dat het toch zo is....!!

Op naar de volgende ronde wij gaan ook deze maand voor ronde 9!! Misschien word dit onze lucky ronde ...!!!

Misschien gaan we met heel veel meiden aankomende maand naar het juli forum!!!

Mijn nieuwe NOD is 17 november!!

Veel liefs,
Natalie

Ja bah was er ook echt verdrietig om deze keer.
Ik heb nu ook echt zoiets van wij mogen zeker niet.
Weet dat ik zo niet  moet denken maar we hebben een aantal tegenslagen gehad de afgelopen tijd en daardoor zie ik het ff somber in.
Gaat wel weer over maar het duurt allemaal zo lang.
En dat een maand nou 30 of soms zelfs 31 dagen heeft belachelijk vinden jullie ook niet.
Nee dat wachten is niet aan ons besteed.

Nou ja we gaan er maar weer voor,
Voor allemaal succes met klussen maar weer.

En natje wij zitten niet zo ver van elkaar vandaan met onze Nod ik hoop het maar voor je!
9 maanden lijkt me heerlijk als je zwanger bent dan is het waarschijnlijk te kort en kan je er nog wel langer van genieten van zo'n wondertje in je buik maar 9 maanden wachten tot het wondertje er in komt dat duurt wel lang he!

Liefs Bibbi

Wat duurt dat wachten iedere maand weer lang he. Vriendinnen van mij zeggen dan dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, tja als je er echt voor gaat piep je wel anders hoor. Heel veel succes voor de komende maand, verwen jezelf met een stuk gevulde speculaas ofzo. Alhoewel voor je het weet ben je kilo's gegroeid en dan nog niet eens door een zwangerschap.
Succes, liefs Rene

ja...vrouwen en geduld, volgens mij is dat niet de goede combinatie, maar we zullen er toch aan moeten geloven. Ik heb het ook de ene maand moeilijker dan de andere maand. Het hoort erbij... maar even huilen lucht ontzettend op en dan lekker met een kop thee en een koek op de bank doet wonderen!!

Rustig aan!! Enne... we gaan weer verder klussen!!

Succes en we gaan duimen!!

Veel liefs,
Natalie

HAHAHAHA moet wel lachen om jullie dat jullie allemaal lekker aan het snoepen slaan bij een tegenslag.
Ik lees regelmatig over repen choco of een bak ijs.

Helaas sinds mijn man suikerziekte heeft is er bij ons weinig te snoepen in huis behalve volkorenbescuitjes.

Liefs Bibbi

Wat moet je nu met biscuitjes!!! Voor mij ook chocola wanneer ik baal... Deze ronde heb ik mijzelf (en indirect mijn vriend) verwend met een nieuw lingeriesetje!! voor de komende klusperiode! En ik neem dan lekker een paar wijntjes op de eerste ongi dag! Een klein 'feestje', voor de 1e dag van de mogelijke zwangerschap in de volgende ronde!! (probeer wel heel positief te denken hoor!)

Suc6 weer!

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan