Helaas! nieuwe ronde, nieuwe kansen??

A

Anoniem

Guest
zoals de titel al doet blijken is ook deze ronde niet gelukt. Na een cyclus van 21 dagen ben ik gister ongesteld geworden. Helaas. Tja niets aan te doen he. Ik was op dag 10 voor een echo gewest en toen zaten er 2 eitjes van 19 en 20 mm en die voelde ik 's avonds springen. maar de inseminatieafspraak stond voor donderdag. Dus er was al een kleine kans. Op maar weer naar de volgende ronde, morgen weer beginnen met prikken. De laatste keer IUI en dan maar verder naar IVF, het begin van het einde.....

Verder begin ik me weer iets beter te voelen. Buikpijn nog wel voel me er alleen super hangerig door, weinig zin om iets te doen. Maar moet helaas vanavond nog voor mijn werk op pad.

Groetjes Belle

Hoi Belle,

Jammer zeg en al zo snel. Je hebt idd een erg korte cyclus. Ik voelde mezelf al gezegend met een cyclus van 27 dagen. Relatief gezien toch meer kansen dan met een cyclus van in de 30 dagen....
Nog een poging IUI dus voor jou......ik hoop dat de riedel van IVF je bespaard mag blijven. Het lijkt me echt een heel moeilijk traject! Ik ga dus superhard voor je duimen dat het deze poging wel gaat lukken!!!!!!!

Hier alles nog rustig, maar kan eigenlijk ook niet anders. Ik heb pas de 26e mijn NOD, nog ruim een week dus. Ik ben ook eigenlijk altijd op de dag af precies ongesteld.
Idd vreemd dat jullie "kwakkie" gewoon neutraal van kleur is en bij ons juist roze. Ieder zh werkt dus echt anders. In welk zh loop jij? Ik in het Radboud in Nijmegen.

Nou meid: kop op! Nog even positief aan de slag en ik draai mijn duimen blauw voor je!!

Liefs,

Ginger

lieve Belle....

Wat jammer meid...

Ik denk aan je...
Als je wil.... mijn e mail adres staat in een van de andere topics... Voor mickey, niekje enz. enz...

Liefs,
mama Peet

Heej Belle,

Big bummer!!!  En wat balen dat je ins. fout gepland stond... is dat iets waar ze nu wel beter naar gaan kijken, bv vaker even controleren hoe ver je ei is???
Balen  dat je je dan (los van alle gevoelens) ook fysiek zo belabberd voelt en het liefst  ff niks zou willen, gewoon hangen.. maar ja er is altijd wel iets dat om je aandacht vraagt.. in jouw geval het werk dus.  
Nou  hoop dat je daar snel klaar mee bent  zodat je daarna weer lekker kunt hangen.  
En natuurlijk heel veel sterkte en succes weer met spuiten.  We zullen ongeveer gelijk op gaan denk ik, ik mag a.s. zaterdag weer beginnen en hoef nooit zo lang  te spuiten, zul je zien deze x wel.

Nou meid dikke knuffel en we gaan gewoon samen op voor een succesvolle IUI!!!

Liefs
Scorpy

Lieve Belle

Wat jammer. Ik ga voor je duimen dat deze iui het gaat worden.
Wat een slaapkoppen in het ziekenhuis, wij hebben dit vorig jaar ook mee mogen maken, het verschil was dat de gyn helemaal niet opgelet heeft en verhoogde de dosis van de puregon, pas 4 dagen na de eisprong kwam mijn eigen gyn er achter.
Alvast heel veel succes

Liefs

Lydia

Hallo allemaal,

bedankt voor jullie reacties. Heerlijk om weer iets te melden te hebben!

Morgen mag ik weer voor een echo, op dag 9, ik heb deze keer maar even een afspraak gemaakt voor een dagje eerder. Dan zullen ze wel niet zo groot zijn, want volgens mij groeien eitjes heel hard van dag 9 naar dag 10/11. Wil eigenlijk kijken of ze dinsdag en donderdag willen insemineren. Heb je meer kans had ik bedacht.

Hoe zit het trouwens met verkoudheid en eitjes-groei? Zullen mijn eitjes minder hard groeien nu ik verkouden ben en hoest (oja waar eitjes staat kan ook gewoon 1 ei zijn natuurlijk, haha). Wilde nog bijna deze poging afblazen omdat ik en ook mijn man verkouden zijn (ja dat heb je met zoenen enzo, dan steek je mekaar aan)

nou ik hoor het morgen wel.

fijne avond nog allemaal!

groetjes Belle

Terug
Bovenaan