helaas nog geen augustus forum

A

Anoniem

Guest
Wie is er nog meer zwanger geworden
en uitgerekend in augustus??

gr natasja

Meid, ik schrok me rot door die titel! Zag al hele rampscenario's. Ik dacht echt even dat het misgegaan was. Misschien moet je JG even mailen. Onderaan iedere pagina staat in het blauw Colofon. Daar staat een rechtstreeks mailadres. Heb het ook gebruikt om te vragen waar het Mei, juni en juli forum destijds bleef. 2 Dagen later kreeg ik mail dat de forums aangemaakt waren! Dus misschien een tip?

Groetjes, Kat

Hey kat

idd nu ik het ook zo lees
dit was natuurlijk niet me bedoeling

Jeetje jij alweer 10 weken
wat gaat het snel
wanneer moet je naar de verloskundige

Hoe gaat het met je zoontje

Groetjes natasja

ps heb ze nu idd gevraagd om het augustus forum aan te maken
bedankt voor je gouden tip.................

Hoi,

Ik ben hartstikke blij voor je dat je zwanger bent. Ik kijk nog regelmatig hier, en probeer een aantal mensen een beetje te volgen. Maar even over jouw vragen:

Ik heb deze kleine alweer 2 keer gezien. Met 7 weken, en met 8 weken. Dit omdat ik met bijna 7 weken ineens licht bloedverlies had. Gelukkig zagen we al vlot een hartje kloppen. Met 8 weken moest ik naar de gyn. Heeft ook weer gekeken, en gelijk onderzocht waar het bloedverlies vandaan kwam. Gelukkig was alles goed, en ik heb een gevoelige baarmoedermond. Het zou dus zo nog een keer kunnen gebeuren. (gelukkig is het nu over) Over 2,5 week krijg ik een echo bij de verloskundige, en 2 dagen daarna een nekplooimeting en chromosomenonderzoek bij de gyn. Deze kleine word goed in de gaten gehouden! Met 20 weken dan weer een screeningsecho om te kijken of de kleine helemaal goed is. (of het geen open rug en /of waterhoofdje heeft) Ik hoop dat ze dan ook weer kunnen zien wat het gaat worden. Vind ik een mooie beloning voor de spannende tijd!

Met onze zoon gaat het goed. Zijn epilepsie lijkt aardig onder controle. Tot nu toe alleen nog last als hij koorts heeft. Maar daar was hij al mee bekent. Hij is geweldig opgeknapt sinds hij de medicijnen heeft! Mensen die hem een tijdje niet gezien hebben herkennen hem niet terug. Zo'n ander kind is het geworden. Hij zit inmiddels op de peuterspeelzaal. Vind hij helemaal te gek! Mama krijgt amper een kusje als ze weg gaat. ( ook niet goed voor je moedergevoel. Maar gelukkig huilt hij niet. dat lijkt me erger) Hij weet dat er een baby bij mama in de buik zit. Maar echt snappen doet hij het niet. En hij wil een babyzusje. Ben benieuwd!

Augustus... Leuke maand om uitgeteld te zijn! Hoop voor jouw dat het dan niet erg heet is. Maar je kunt heerlijk gelijk met de kleine naar buiten. (als jij weer een beetje op de been bent) Lekker pronken met het wondertje in de kinderwagen. Zalig! Ik ben 25 juni uitgeteld. Ik lag afgelopen zomer met mijn oppaskindje van (nu) 9 maanden op mijn buik in de hangmat. Ik lag een beetje te fantaseren dat ik dat volgend jaar kon met een eigen kindje. En JOEPIE! Dat kan! (zoals het er nu naar uitziet) Wij gaan dus volgend jaar zomer allebei heerlijk genieten van een kleintje! Fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat

Wat ben ik blij om te horen dat alles goed gaat,
echt helemaal super
ook met je zoontje
ik heb het ook met me zoontje dat ie niet eens meer
gedag zegt als ie op de peuterspeelzaal zit

En wat betreft je zwangerschap is het wel lekker dat ze je nu extra onder
de loep nemen he
je hebt al heel wat meegemaakt

Ik vind het zo super dat het goed met je gaat!!!!

OOk jij een fijne zwangerschap

gr natasja

Terug
Bovenaan