helaas nog geen augustus forum

A

Anoniem

Guest
Wie is er nog meer zwanger geworden
en uitgerekend in augustus??

gr natasja

Meid, ik schrok me rot door die titel! Zag al hele rampscenario's. Ik dacht echt even dat het misgegaan was. Misschien moet je JG even mailen. Onderaan iedere pagina staat in het blauw Colofon. Daar staat een rechtstreeks mailadres. Heb het ook gebruikt om te vragen waar het Mei, juni en juli forum destijds bleef. 2 Dagen later kreeg ik mail dat de forums aangemaakt waren! Dus misschien een tip?

Groetjes, Kat

Hey kat

idd nu ik het ook zo lees
dit was natuurlijk niet me bedoeling

Jeetje jij alweer 10 weken
wat gaat het snel
wanneer moet je naar de verloskundige

Hoe gaat het met je zoontje

Groetjes natasja

ps heb ze nu idd gevraagd om het augustus forum aan te maken
bedankt voor je gouden tip.................

Hoi,

Ik ben hartstikke blij voor je dat je zwanger bent. Ik kijk nog regelmatig hier, en probeer een aantal mensen een beetje te volgen. Maar even over jouw vragen:

Ik heb deze kleine alweer 2 keer gezien. Met 7 weken, en met 8 weken. Dit omdat ik met bijna 7 weken ineens licht bloedverlies had. Gelukkig zagen we al vlot een hartje kloppen. Met 8 weken moest ik naar de gyn. Heeft ook weer gekeken, en gelijk onderzocht waar het bloedverlies vandaan kwam. Gelukkig was alles goed, en ik heb een gevoelige baarmoedermond. Het zou dus zo nog een keer kunnen gebeuren. (gelukkig is het nu over) Over 2,5 week krijg ik een echo bij de verloskundige, en 2 dagen daarna een nekplooimeting en chromosomenonderzoek bij de gyn. Deze kleine word goed in de gaten gehouden! Met 20 weken dan weer een screeningsecho om te kijken of de kleine helemaal goed is. (of het geen open rug en /of waterhoofdje heeft) Ik hoop dat ze dan ook weer kunnen zien wat het gaat worden. Vind ik een mooie beloning voor de spannende tijd!