Helaas (nog) niet

A

Anoniem

Guest
Mijn geduld bewaard tot vanmorgen, maar helaas een negatieve test. Afwachten tot het weekend, misschien ongesteld of toch zwanger?!?!

Ik voel weinig ongi of zwangerschapsverschijnselen. Ben wel heel eg moe en heb rommelende darmen. En ben al een geruime week af en toe erg misselijk.

Ik hou jullie op de hoogte!

Hoi Monique,

misschien toch te vroeg getest, wanneer moet je ongi worden?

Ik moet vrijdag of zaterdag pas ongi worden ik ben benieuwd, ik heb last van mijn rug en onderbuik en heb last van mijn borsten, maar mijn lichaam houd me de afgelopen maanden al behoorlijk voor de gek.

We zullen wel weer zien!

Liefs, Fre

Hoi Monique,

misschien toch te vroeg getest, wanneer moet je ongi worden?

Ik moet vrijdag of zaterdag pas ongi worden ik ben benieuwd, ik heb last van mijn rug en onderbuik en heb last van mijn borsten, maar mijn lichaam houd me de afgelopen maanden al behoorlijk voor de gek.

We zullen wel weer zien!

Liefs, Fre

Spannend hoor, ik heb ook al sinds een week rare symptomen, en ben bang dat ook mijn lichaam mij voor d egek houdt. Dus ben mezelf aan het weer houden van te vroeg testen! Moet maandag/dinsdag ongi worden dus geduld is een schone zaak! ;)

Spannend hoor, ik heb ook al sinds een week rare symptomen, en ben bang dat ook mijn lichaam mij voor d egek houdt. Dus ben mezelf aan het weer houden van te vroeg testen! Moet maandag/dinsdag ongi worden dus geduld is een schone zaak! ;)

Hoi Fre,

Ik had eigenlijk afgelopen zaterdag mijn NOD (als ik een gemiddelde neem van de afgelopen 3 maanden) en anders eigenlijk gisteren (als ik uit ga van mijn langste cyclus) Ik wacht af... ga zaterdag/ zondag weer testen.

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan