helaas...nu acupunctuur

Helaas gisteravond weer eens ongesteld geworden.Ik dacht het al,maar toch weer een behoorlijke teleurstelling.Stiekum had ik gehoopt dat ik na de HSG zwanger was geworden.

Voor aanstaande donderdag heb ik een afspraak gemaakt bij de acupunctuur-arts (?).
Ik twijfelde eerst nog tussen homeopathie en acupunctuur;
maar heb nu toch de keus gemaakt.
Nu maar afwachten wat hij donderdag zegt/voor me kan doen.

Voor allemaal weer veel sterkte en succes,
de laatste tijd weer positieve verhalen op het forum,
dus wie is de volgende?!
liefs Fleur

Hoi Fleur,

Wat een domper zeg! Weet hoe je je voelt. Ben zelf ook een aantal keren bij de acupuncturist geweest en ben nu dus wel zwanger. Of dit invloed heeft gehad, weet ik natuurlijk niet, maar ben wel blij dat ik het gedaan heb. Baat het niet, het schaadt ook niet moet je maar denken.

Wens je heel veel succes en hopelijk ben jij een van de volgende meiden met goed nieuws. Gun het jou en de vele anderen op dit forum ook zo!

Lieve groet,
Julia

Hoi Julia,
baat het niet,dan.... dat dacht ik dus ook.
Mijn man is vorig jaar door acupunctuur van zijn klachten (tennisarm) af gekomen.

Hoe vaak ben jij er geweest?
Ik ben erg benieuwd of het bij mij/ons ook wat doet.

bedankt voor je berichtje,
groetjes Fleur

Ik ben 3 of 4x geweest. Daarna wilde ik wat rust, omdat de 2e IUI wel wat heftiger was (heel vaak naar het ziekenhuis). Vervolgens was ik zwanger dus zeg het maar waar het aan gelegen heeft. Gewoon open voor staan. Zodoende doe je er voor jezelf ook alles aan.

Toi, toi, toi en ik blijf jullie volgen op deze site. Hopelijk komen jullie snel naar het andere forum!

Lieve groet,
Julia

Balen!!!

My god, wat herkenbaar - ik had ook dezelfde hoop na de HSG..... maar ze zeggen dat je tot een aantal meer kans hebt. Bij ons heeft het in ieder geval niet geholpen.

Ben ook steefs mee r aan het denken aan het alternatieve circuit.

Houd me op de hoogte, ben erg benieuwd!

Liefs moeska

Terug
Bovenaan