Helaas....nu maar verder met de gyn

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Gisteren was mijn NOD, ik voelde me al een paar dagen ongi, maar er kwam maar niets.
Kon het toch niet laten om een test te doen en die washelaas negatief.
Vanmorgen ben ik dan toch ongesteld geworden.....dus weer door met ronde 14.
Ik heb vanmorgen meteen bloed laten prikken om mijn hormoonwaardes vast te laten stellen, dat was ook zo afgesproken met de gyn. En een afspraak gemaakt voor 21 mei, dan krijg ik de eerste inwendige echo van een hele reeks.
Zucht....ik had toch echt nog hoop deze maand, maar helaas. Jammer dat we dan nu toch de medische mallemolen in moeten/mogen.

Hoe is het met de anderen die een deze dagen NOD hadden? Ik hoop dat jullie meer geluk hebben deze maand!!

Liefs,

een teleurgestelde Ginger
ronde 14 NOD 8 juni

Snap dat je telurgesteld bent meid, echt balen voor je.
Ik zit nog in spanning, vandaag mijn nod wel een ongi gevoel ( maar dat het ik al een week ) maar nog geen rd, ben al tig keer naar de wc geweest.. mijn temp was vanmorgen weer lager, nu was hij zelf 37.6 en ik voel me niet ziek( afgezien van dat weeige, en krampende gevoel in mijn onderbuik.
pfff ik weet het niet meer hoor.
We wachten maar af...
Je hoort ervan.
Hou je haaks
LIefs

Hoi Ginger,

Balen zeg dat je ongi weer is doorgebroken. Ondanks het feit dat je uiteraard teleurgesteld bent, toch fijn dat er nu hulp komt (ook al is het de medische malle molen).
Kop op meid! Veel succes gewenst de komende tijd, en we duimen voor je dat je snel  een  posi test hebt!

groetjes,
Dion

heel erg spijtig voor jullie dat het niet lags de normale zijde kan, maar nu zullen jullie misschien vlugger een positieve test in hande hebben en dan kan jullie roze wolk ook beginnen. Mijn NOD viel gelijk met de jouwe en ik heb deze morgen getest en deze gaf positief aan.

groetjes

he ginger

het is niet leuk he als het lukt..
wijn zijn nu net langer als een jaar bezig maar loop al sins december bij de gyn omdat ik onregelmatig ben daar heb ik een pil voor gekregen en dat hielp niet...
maar nu is het inmiddels mei en nog niets
mijn man is getest omdat ie bakker is grotere kans dat het zaad niet goed zou zijn..
maar gelukkig wel goed een hele opluchting was dat..
en ik moest aan de clomid beginnen heb ik gedaan en de eitjes groeien niet goed dus dat betekent een heel jaar voor niets gedaan we gaan nu pas echt beginnen zij de gyn
ik moet zondag nog 1 keer terug kijken of de eitjes boven de 10 zitten dan is het goed maar ze gaf me weinig kans...
dan gaan ze de ongesteldheid opwekken en dan mag ik met de clomid 100 beginnen en dan dus weer om de drie dagen naar het ziekenhuis
ik vind het wel fijn om bij de gyn te zijn je kunt goed met ze praten en je weet gewoon prcies waar je aan toe bent..

succes bij de gyn ik hoop voor je dat het goed komt

oja en dat bloedprikken heb ik ook gehad datis voor je hormonen en je schildklier en nog een paar andere dingen wel heel belangrijk

Terug
Bovenaan