helaas ongesteld

Hoi meiden,

Vorige maand ben ik gestopt met de pil. Ik had uitgerekend dat als ik meteen een regelmatige cyclus zou hebben ik vandaag ongesteld zou moeten worden. Helaas ben ik dan ook gisteren ongesteld geworden.
Het gevoel wat ik heb is heel dubbel. Aan de ene kant vind ik het heel erg en aan de andere kant weet ik dat het wel heeel toevallig geweest zou zijn als ik meteen zwanger geweest zou zijn.
Hoe gaan jullie om met die teleurstelling iedere maand?

Groetjes Iza
 
de kans dat je meteen ongesteld wordt is wel heel minimaal,ik ben van de eerste twee na een maand (ongesteldheid) zwanger geraakt,nu de 3e na een jaar...ga er maar van uit dat het dus even kan duren,als je nu al teleurgesteld bent wat moet het straks dan worden als het over een paar maanden nog niet zo ver is? een half jaar is heel redelijk hoor!!!
 
Vervelend he die teleurstelling?! Je wil nu zo graag en je hebt de keuze gemaakt er voor te gaan en dan kan het je niet snel genoeg gaan.Heel herkenbaar hoor dat heb ik ook. Ik heb mijn nod dag op de 17e en kijk daar erg naar uit. Ben een keer 6 dagen (toen het nog niet de bedoeling was) overtijd geweest en ik heb de ogen uit mijn kop gejankt toen ik het werd! Nu probeer ik mijzelf maar voor te houden dat het maar heel weinig gebeurt dat je direct zwanger raakt. Zo maak ik het voor mijzelf wat makkelijker, tenminste dat is de bedoeling :). En zoals je hier op het forum al vast hebt gelezen tussen de 6 mnd en 1 jr is echt normaal hoor. Succes met je volgende ronde en probeer er niet teveelop te rekenen. Goh, wat een wijze woorden he? (hihi)

Groetjes Mutsie
 
Weet je natuurlijk is het een teleurstelling, maar wat wel fijn is is dat je meteen al een regelmatige cyclus hebt. DAt gebeurt ook niet altijd als je net met de pil gestopt bent.

Nou veel succes voor de komende (klus) tijd.

Veel liefs
Brenda
 
Hallo Iza,
Ik ben ook net gestopt met de pil en had ook de eerste maand heel erg van zou ik nu direct in 1 keer zwanger zijn??? Had ook hetzelfde gevoel eigenlijk ...balen toen ik vorige week ongi werd. Maar als ik lees hoeveel mensen al heel lang bezig zijn is het echt wel uniek als het in de eerste keer raak is. Ze moeten elkaar net even tegenkomen. Ik zit nu in ronde 2 probeer er wat minder mee bezig te zijn maar dat is toch wel heel erg moeilijk! Groeten Biate
 
He Iza

Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat je cyclus meteen regelmatig is! Hoe om te gaan met de teleurtelling lijkt mij ook erg moeilijk, ben ook benieuwd hoe de andere hier mee omgaan. Zelf nog geen ervaring mee, omdat mijn 1e ronde nog aan de gang is.

Liefs Vanessa

Liefs Vanessa
 
meiden meiden toch, als jullie nu al zo teleurgesteld zijn wat moet dat dan als jullie over een jaar nog niet zwanger zijn? Ik gun het jullie van harte maar het is nu eenmaal iets waar de natuur wat over te vertellen heeft en jij niet. Wacht dus geduldig af, het komt vast wel een keer........ Volgens de artsen is een 1/2 jaar tot een jaar heel gewoon hoor.
 
hoi hoi,dat ik stopte met de pil,werd ik ook gelijk ongi en elke maand stipt op tijd ben nu in ronde 6,ik weet dat de teleurstelling groot is,maar je bent net gestopt?je moet inderdaad echt mazzel hebben,en ik denk altijd maar volgende maand beter,je kan er toch niks aan veranderen,zo is de natuur nou eenmaal,het is moeilijk maar je bent net gestopt meid kop op het komt echt vanzelf wel gr manuela
 
Terug
Bovenaan