helaas.......ongi denk ik

A

Anoniem

Guest
ik heb de afgelopen dagen al een aantal berichtjes geplaatst......aantal testen gedaan........ en nu dan toch ongi geworden......van de ene kant super vervelend.en een beetje terleurgesteld....van de anderekant ik heb wel duidelijkheid denk ik. heb net weer een tampontest gedaan.....en daar zat een bruinachtige sliert aan met iets wat op een vliesje leek (sorry voor t vieze verhaal) normaal heb ik een cyclus van 26 dagen....nu 28 dagen dus.moet ik nu deze 28 aanhouden voor mijn volgende ongi dag?
en voor de klus data's.
hoop dat iemand me antwoord kan geven.
kus lau

Heej Lautje!

Jammer zeg! Het zag er nog zo positief uit :(

Op naar de volgende ronde nu maar, he?! Het is niet anders.

Op je vraag heb ik helaas geen antwoord, maar de meer ervaren dames vast wel!

Groetjes, Tess.

He jammer zeg,
Als ik jou was zou ik het klussen ruim nemen dus ruim voor je ovulatie al beginnen en doorgaan tot een paar dagen na je ovulatie. Of ovulatietesten gebruiken dan weet je precies wanneer je ovulatie is.
Succes.
Liefs Rene

hoi lautje,

op de site van babybrabbel kun je uitrekenen hoe lang je cyclus is en wanneer je vruchtbare dagen zijn. Succes!

hoi lautje,

op de site van babybrabbel kun je uitrekenen hoe lang je cyclus is en wanneer je vruchtbare dagen zijn.

hoi lautje,

op de site van babybrabbel kun je uitrekenen hoe lang je cyclus is en wanneer je vruchtbare dagen zijn. Succes!

He meis,

Balen zeg je hoopt er toch een beetje op he?

Hopelijk is het de volgende maand raak.

Liefs wen

na heel even ingi geweest te zijn......is het al weer weg.....of komt t straks weer terug......probeer t even van me af te zetten.........en zou vast niet zwanger zijn nu........dus reken dit als ongi en we zien wel weer.............  ben er een beetje verdrietig van........had echt hoop.
kus

Terug
Bovenaan