Helaas..................ongi en nieuwe NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik geloof nooit meer in vage strepen, nu ben ik helemaal teleurgesteld dat ik ongi ben geworden en nog erg ook, shit!

Nieuwe NOD 19 juni ronde 2.

Liefs Brenda

hoi brenda, wat rot voor je ik las in je vorige berichtje dat je twee tests had gedaan met allebei een vaag streepje wat raar dat je nu dan wel ongi bent geworden dan kloppen die tests ook niet zal je zeggen want ze zeggen altijd een streep is een streep hoe vaag hij ook is ik vind het raar hoor!! maar ik wens je de volgende ronde meer geluk toe !!!! groetjes natasja

he wat balen zeg voor je..hoeveel dagen was je eigenlijk over tjid? Ik was deze maand ook 1 dag overtijd maar ook net met de pil gestopt, dus ik denk dat mijn cyclus zich moet aanpassen, ben je ook vorige maand met de pil gestopt of was je dat al een tijdje?
Ik baalde ook verschrikkelijk, ook al was het de 1e ronde , je hoopt het gewoon zo ontzettend...
Dus nu weer een lange maand te gaan, ....zucht..
Ik heb zelf ovulatietesten via internet aangeschaft, het kan me nl. niet snel genoeg gaan...
Ik wens je veel succes de volgende ronde!!
liefs skilte

HE WAT NEE DAT GELOOF IK NIET DAT MEEN JE NIET

Dit vind ik echt raar

weet je zeker dat je echt ongi bent geworden

ik zou de ha nog ff na vragen

want volgens mij is een vaag streepje toch echt zwanger

Misschien niet zo leuk maar kan het geen

hele vroege miskraam zijn omdat ie wel een licht streepje aangaf

Veel liefs natasja

sorrie dat ik je dan alvast gefelliciteerd had

He Brenda,

Echt balen man!!!!!
Ik snap dat je nu die vage strepen niet meer vertrouwt.
De volgende moet een echte dikke streep zijn!!!!!

Ik leef met je mee.
Mijn NOD is maandag, maar ook ik heb geen goed gevoel.

Liefs, Clau

Hoi Brenda,

Wat ontzettend balen zeg! Shit!
Ik geloof ook niet in vage strepen hoor! Heb al heel vaak een vaag streepje gezien, weet inmiddels ook dat als ik wel zwanger ben het meteen een vette streep is/ hoort te zijn.
Volgende ronde is het raak, ok?!!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan