Helaas ongi / wat te doen met de vakantie?

A

Anoniem

Guest
Helaas, sinds 5 februari weer ongi! Maar we gaan gewoon vrolijk verder! Nieuwe NOD 5 maart.

Ik heb ook even een vraag. We proberen hier allemaal om zwanger te raken. Maar mijn man en ik zijn ook aan het kijken voor onze vakantie. Ik wil graag verder klussen en gewoon een vakantie boeken eind mei, begin juni. Maar manlief twijfelt nu. Hij weet niet of het wel zo verstandig is om met een eventuele (beginnende) zwangerschap in het vliegtuig te stappen. Maar om het klussen over de vakantie heen te tillen zie ik weer niet zitten. Leeft deze discussie bij jullie ook?

Ik ben benieuwd naar jullie ideeën over dit onderwerp!

Gr. Debra

Hoi Debra,

Nou Meid, boek je vakantie maar het kan echt geen kwaad, alleen als je 7 maanden zwanger bent mag je niet meer vliegen. Maar ga een leuke vakantie boeken en ga ervan genieten ook akls je dan net zwanger bent. Ikzelf ben ook aan het klussen onze NOd is 20 februari, ik ga komende week een weekje skieen met onze twee meiden van 3 en 1 en in juli gaan we naar Slovenie. Ik hoop dat ik dan al zwanger ben, maar maak je daar niet druk om. Mocht je zwanger zijn en dat hoop ik voor je, dan kun je met je verloskundige een afspraak maken net voor je vertrekt en als je weer terug bent. Er kan dan niets anders  gebeuren wat je thuis ook kan gebeuren.
Succes en hopelijk heb je hier iets aan.

Liefs Charlie

Hey meis,

Als ik jouw was, zou ik gewoon lekker doorklussen. Grote kans dat het in de vakantie juist lukt, omdat je dan lekker allemaal leuke dingen doet en veel relaxter bent. En vliegen kan echt geen kwaad inderdaad tenzij je 7 maanden bent. Maar zelfs dan kan het nog in overleg met je berloskundige of gyn.

Nou succes en lekker boeken!

Liefs Wan

Hallo

Ik Karin zit met precies hetzelfde.Ben al bezig met ronde 14,een regelmatige cyclus van 28 dagen en al bezig vanaf augustus 2004.Dit jaar had ik ook zoiets van het kan maar een een keer raak zijn.Mijn NOD 20 februari.
Maar ik ga 11 maart gewoon op winstersport en in juni of september op vakantie.Normaal sluit ik nooit een annuleringsverzekering af ,Maar nu wel want mocht je je eigen niet goped voelen als je zwanger bent,dan geldt de verzekering ook hiervoor.

Gewoon ervan genieten!!!!!Je kunt nu toch nog niet met zwangerschap rekening houden,als je dat nog niet bent.

Groetjes Karin

Ik ben net zwanger en ga heerlijk in mei een week naar Parijs met  een vriendin....en we gaan Vliegen!!! heerlijk toch???en van de zomer gaan mijn vriend en ik ook nog samen op vakantie...alleen ja dannie meer vliegen helaas maar dan toch met de auto???  overal zijn ziekenhuizen hoor en jezelf ontspannen is denk ik ook niet verkeerd!

Veel succes,

Gea

wij hebben ook een reis naar griekenland gekregen in september maar wij klussen gewoon verder mocht het dan zo zijn dat ik niet meer mag vliegen dan gaan we niet.

heb met hetzelfde probleem gezeten als jou, manlief wou nu even stoppen met klussen maar ik wou dat niet omdat we al bezig waren, nu gaan we gewoon verder en dan zien we wel hoe het loopt op vakantie kunnen we altijd nog.

boek die reis maar gewoon dan zul je zien dat het allemaal wel goed komt en veel suc6 met klussen.

groetjes desire

Hoi hoi.

Gewoon lekker verder gaan met klussen.
Mijn vriend vond het ook een enge gedachte, maar nadat ik het reisbureau had gebeld vanaf wanneer je niet meer mag vliegen, vond ie t niet zo'n eng idee meer.
Tot je 7e maand mag je vliegen.
Stel dat je zwanger bent neem je de belangrijke telefoon nummers mee, die je nodig hebt, als er zich iets mag voordoen. Maar daar moet je niet vanuit gaan.
Heel veel succes.

Liefs Blondje24

Terug
Bovenaan