HELAAS OP NAAR DE DERDE RONDE voor het tweede kindje

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Helaas de rode duivels hebben dit keer weer opnieuw gewonnen.
Ik ben gister middag 17 Juli ongesteld geworden.
Wij gaan door naar de volgende ronde toe.

Zijn er dames die op 17 Juli ook ongesteld zijn geworden helaas?

We hopen op de volgende ronde dat het raak is maar ja de natuur doet het toch we wachten gewoon weer af meer kun je niet doen.

Nou dames heel veel groetjes en klusse wie weet voor de volgende ronde dat het bij jullie ook raak mag wezen.

Groetjes van Brenda67.  

Hi Brenda,

Duimen voor meer succes in de volgende ronde.

Hoe oud is jullie eerste kindje?

Momenteel zitten we in ronde 1 voor ons 2e kindje. Zonder pil ben ik om de 3 1/2 week ongi. Ben dus erg benieuwd. Volgende week maandag week ik meer...spannend. Heb wel een beetje last van mijn onderbuik maar weet niet of dat komt omdat ik nu ongi moet worden zonder pil (is bij mij een stuk heftiger) of dat het raak is....

Lisette

Heej,
ik ben toevallig op 17 juli ook ongi geworden helaas. Wij gaan ook voor onze tweede. Quinn is nu 6 maanden oud. We gaan nu ronde 3 in. Ben benieuwd.
Groetjes Veerle

Hoi!
Ook ik ga naar de 3e ronde voor mijn 2e kindje.
Mijn zoontje is bijna 2 jaar.
Toen ik zwanger van hem was, werd ik in de 2e ronde gewoon ongesteld ( wel minder maar dus niet getest) en toen bleek bij de termijn echo dat ik al een maand langer zwanger was.
En nu ben ik weer ongesteld geworden op de 19e maar heel
heel weinig ( sorry) dus ik weet ook niet meer wat ik ervan moet denken.
Heb eergister test gedaan maar neg. maar ik wil niet nog een keer testen omdat je dan weer teleurgesteld wordt, dus we gaan maar vrolijk verder met ronde 3, dan zien we wel weer verder!
Ik hoop dat het bij iedereen snel lukt want het is vreselijk dat wachten!!!!!
Grz

He gelukkig, ben ik niet de enige die dat wachten vreselijk vind. Ondanks dat we pas net begonnen zijn. Gelukkig heb ik mijn handen vol aan mijn zoontje en ben er daardoor wel wat minder mee bezig, maar toch....

Hi  Lisette,  

Ons eerste kindje heet Bieko is net 10 maandjes geworden hij word 1 September 1 jaar. Wat gaat dat hard zeg.    

Ik zal heel hard    voor jullie voor volgende week Maandag ben heel erg benieuwd.
Het is en blijft toch weer spannend om weer zwanger te raken.
De natuur moet toch zijn werk weer doen voor ons.

Trouwens hoe oud is jullie eerste kindje?

In ieder geval iedereen veel succus met het zwanger worden hoor.

Groetjes van Brenda.

Wij zitten nu in ronde 5 voor een 2e kindje. Tygo is 18 maanden en ik ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren. Tygo duurde ruim 14 maanden, dus het is echt spannend. Vind het wel apart dat je nu eigenlijk net zo onzeker bent dan de eerste keer. Je zou verwachten dat je het allemaal nu wel weet, maar zo werkt dat niet haha. Ik ben zelf op vrijdag de 13e juli ongesteld geworden (hoe toepasselijk ook). Wij zitten nu dus in onze 'klusweek'. Succes iedereen...

Hi meiden,

Ik vind het ook weer super spannend. Heb al een jaar de kriebels, maar onlangs met de pil gestopt. We woonden tijdelijk in en toen net een nieuwe baan, dus niet echt een lekkere situatie om gezinsuitbreiding te krijgen.

Onze zoon Milan is inmiddels bijna 2 en half. Ben benieuwd hoe hij zal gaan reageren.
Nog een maandje en dan zijn we als het goed is verhuisd. Jippie.

Nu is het niet meer aftellen om met de pil te kunnen stoppen, maar of de rd's wegblijven.
Ik heb wel last van een gevoelige maag en een trekkend gevoel in m'n onderbuik. Maar misschien heb ik het wel mis. De vorige keer had ik geen last van misselijkheid en waren het m'n borsten die de eerste tekenen gaven. |Nu is daar nog niets veranderd (jammer genoeg)

gr en succes allemaal.

Lisette

Terug
Bovenaan