Helaas, op naar de nieuwe ronde!

A

Anoniem

Guest
Hai,

Helaas ben ik gisteren toch ongi geworden!  Balen dus! Meer heb ik ook niet te vertellen, zit even in een zware dip, maar gaat wel weer over! Ik was er zeker van dat het raak was, wat kun je goed op je lichaam vertrouwen zeg! De wereld van de natuur kan goed spelletjes met je spelen. Het ergste is nog dat ik vanavond op visite ga bij een zwangere vriendin en een vriendin die een zoontje heeft van 6 maanden, hoe bedoel je lekker confronterend! Maar ja de dag is nog lang genoeg om tranen te laten vallen en dan hoop ik maar dat het vanavond op is!

Dus kan ik weer op de nieuwe nod lijst gezet worden: nod dag 11-04 saskia30 ronde 11!

Maar ben nog steeds erg nieuwsgierig hoe het me de andere is!
Ik zal nu niet zoveel meer op het forum zijn, omdat ik wat afstand ga nemen, en even mijn aandacht op andere dingen ga richten. Maar blijf af en toe lezen.

groetjes Saskia 30

Hoi Saskia,

Ik ken het hoor!!!
Balen is dat hé...ik vertelde je van de week geloof ik al dat ik dit in ronde 5 of 6 ook heb gehad...er zeker van was dat het raak was omdat ik altijd perfecte cyclussen van 28 dagen had maar toen dus na 4 dagen overtijd toch ongi werd!!!!!!
Ik heb ook wat afgehuild hoor maar geloof me....die tranen raken écht een keer op en dan ga je met goede moed weer aan de klus de volgende maand dus laat ze nu maar even lopen en verdrietig om zijn....das het beste, dan ben je het snelst weer over de teleurstelling heen!!!!!

Sterkte,

Groetjes Kaa

Hi Saskia!

Wat ontzettend balen voor je zeg. Ook vooral  omdat je echt het gevoel had dat het deze keer raak was. Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt.
Sterkte, huil maar goed uit en veel succes de volgende ronde.
Groetjes,
Sandra

Ha Saskia,

Oei, das echt balen! Huilen lucht wel reuze op, dus laat die tranen maar lekker lopen hoor.
Het lijkt me goed dat je echt afstand neemt, maar niet tever weg gaan hoor, en we willen wel alles met je meemaken hoor! Dus niet te lang he... hihi
Ik duim extra voor je. Succes,
Groetjes J

Terug
Bovenaan