helaas op naar ronde 13, wie weet toch een geluksgetal...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Normaal ben ik hier niet zo vaak meer te vinden, werd eigenlijk meer depri van al die gelukkige meiden die al zo snel zwanger raken, ben superblij voor hun en gun het ze allen heel erg maar ik moest het een beetje los laten.....

Ik baalde ook echt enorm dat ik vd week weer ongi werd..ik ging er ook niet vanuit dat het dit keer wel raak was maar toch een jaar verder is echt een klote moment...

Wij gaan deze week onze huisarts bellen, ook mede gezien ik in december '06 last heb gehad van drie geklapte cystes rond mijn baarmoeder..wie weet heeft dit toch gevolgen gehad..gyn zei dat het er verder keurig uitzag maarja nu hebben we toch wel twijfels...

Iedereen zegt ook tegen me, je bent er niet teveel mee bezig want we horen je er nooit meer over het komt vast snel, dat is ook wel zo maar nu dat we 12 rondes verder zijn is het echt wel klote en nu gaan we ook aan onszelf twijfelen heb gelukkig echt een schat van een man die alles begrijpt dat is echt wel super....

Sorry hoor dames zit hier eigenlijk alleen een beetje van me af te schrijven, jullie hebben niks aan mijn gezeur..

Voor de dames die wel zwanger zijn van harte gefeliciteerd!! en strooi maar veel glitters wie weet dat nr 13 dan toch een geluksgetal is!!!

Veel liefs...

hee meid weet precies wat je bedoelt hoor ik ben nu bijna 1 jaar verder en voel me soms ook erg klote het klinkt misschien allemaal zo simpel zwanger worden en sommigen al na 1 ronde het is te gek voor ze maar van binnen voel je wel verdriet en mensen die zeggen je moet er niet te veel mee bezig zijn ach tuurlijk ga je dr steeds meer aan denken zekers als je al effe bezig bent toch?
ik ben ook vanaf vrijdag weer ongi geworden  maar ja kop op proberen dan jij ook veel succes liefs

hoi
meiden ik zal duimen voor jullie
hopelijk lukt het volgende maand wel eens en ben je na al die tijd toch zwanger
hopelijk kan de huisarts jullie verder helpen
groetjes Tess

Terug
Bovenaan