helaas,op naar ronde 2

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, ik was echt heilig overtuigd dat ik zwanger was vanwege alle klachten (herkende veel van mijn twee eerdere zwangerschappen) maar helaas , ik ben vandaag ongi geworden.dus op naar ronde twee.groetjes

he meid,
wat balen zeg!!ik had zelf de eerste maand ook allerlei symptonen maar bleek achteraf het ontpillen te zijn! maar toch balen meis! nu snel door naar de volgende ronde!
liefs

altijd vervelend
ken het gevoel dacht de eerste maand ook dat het meteen raak was.
deze maand nog even in spanning
veel klusplezier

Balen zeg!!! Ik heb net ook twee keer een test gedaan (eerste keer was de test mislukt en moest ik dus wachten...extra spannend...) en de tweede was negatief. Best hard eigenlijk om 'niet zwanger' op het scherm te zien staan. Ik weet dat het maar de eerste ronde is, maar ik moet wel ff wennen aan het feit dat ik echt niet zwanger ben, want ik had soms wel het gevoel dat ik dat was...Nu op naar de tweede ronde.

ik had de eerste maand ook alle symptomen van zwanger zijn, maar idd achteraf dat is het ontpillen.

ik ga nu ook weer door naar de volgende ronde..
ronde 4 of 5. dat weet ik niet meer haha..

next time better..

liefs

he Esther wat balen voor je meid. Je dondert wel van een wolkje af zeg met alle symptomen. Ik duim voor je.....
Ik ga na het weekend testen, wordt met de dag misselijker, mijn borsten zijn verboden toegang voor man lief.... Dus die baalt wel een beetje hahahaha.

Ik duim voor je meid....

Dikke knuffff

Das balen! Ik hoop voor je dat het snel raak is.

Voor iedereen heel veel sterkte!
Liefs

Terug
Bovenaan