Helaas... op naar ronde 8

Hoi meiden,

Helaas..... vanmorgen ongi geworden.
Echt weer balen.
Maar een voordeel: sinds dat we proberen om zwanger te worden, ben ik elke maand 3 of 4 dagen over tijd (was ik hiervoor nooit).
Nu ben ik 2 dagen te vroeg. Scheelt wel een hoop spanningen wat ik altijd de laatste dagen voor mijn NOD opbouw.
Kunnen we nog een maandje extra sparen en wat me ook meestal wel wat troost biedt: het wordt een mooiere tijd voor zwangerschapsverlof in het voorjaar/ zomer.
Een collegaatje was in februari bevallen en moest half mei weer beginnen met werken (wordt het net een beetje mooi weer).
Op naar de 8e ronde (het moet nu toch wel een keer gaan lukken, zou je zeggen).
Zet mij maar op de lijst voor 12 augustus.
Voor degenen die op hun NOD wachten: veel succes!

Hallo Anoniempje,

Ik ben ook vanaochtend ongi geworden en ga ook voor ronde 8. Tis echt ontzettend balen, vooral als iedereen zwanger lijkt te worden en dan ook nog eens heel snel.

In ieder geval hoef je nog niet naar de huisarts te gaan. Hij verwijst pas door na 1 jaar actief proberen om zwanger te worden.

Veel succes ermee.

D

Ik ben in ieder geval druk aan het temperaturen, voor het geval ik na een jaar proberen nog niet zwanger ben en naar de huisarts ga. Van verschillende mensen gehoord dat je eerst een aantal maanden moet temperaturen voordat ze je doorverwijzen.
Maar ik hoop natuurlijk ontzettend dat het binnenkort toch wel raak is.
Mijn schoonzusje was binnen 2 maanden zwanger (is nu 5 maanden zwanger), bij haar zit echt alles mee! Vertelde ze me dat wel een aantal weken heeft geduurd voordat ze er blij mee kon zijn. Ze hadden er niet op gerekend dat het zo snel raak zou zijn. Dat bij mij natuurlijk een beetje verkeerd over.
Maar onze tijd komt ook echt nog wel!
Wij gaan er gewoon voor!
Groetjes en succes allemaal!

Ja, dat klopt....van die zomer tijd! Ik hoop ook dat het deze maand raak is of de volgende! alleen hoop ik dat het volgend jaar een leukere zomer word!
Gewoon positief bekijken......dat het de voorgaande keren niet is geluk! Misschien gaat het nu goed komen en hebben we met z'n allen volgende zomer 4 maanden "vakantie"

Terug
Bovenaan