HELAAS PINDAKAAS!!!!

A

Anoniem

Guest
alle hoop is verdwenen helaas ik 30 jaar uit brabant a.s donderdag mijn nod had en ik allerlei klachten had(of beelde het me in) werd ik afg vrijdag wakker en ongi kwam had effe nog hoop misschien innesteling maar nee nu nog bloed verlies dus dat zal wel niet zo zijn.we naderen vaderdag en dan zijn wij precies 1 jaar bezigshit dus maar ja proberen nog maar positief te blijven om nu gelijk naar de dokter te rennen vind ik ook niets en ik denk dan ook weer na 1 jaar worden er toch wel meer zwanger toch?????heb wel effe paar flinke huilbuien gehad hoor maar op naar ongeveer 28 juni was nu ook week te vroeg wel raar want wanneer is nu mijn ei???? groetjes

Hoi,

Wij waren vanaf februari bezig. Dat vond ik al lang duren. laat staan een jaar. Heb je wel eens ovulatietesten geprobeerd? Bij de een werkt, bij de ander niet maar ik had dit keer veel meer rust. (wel die van CB) Dat om de dag sexen.... nu was het gericht en het sperma het sterkst. Misschien heeft het daar aan gelegen.

Sterkte meid.

Hoi,

Kan me voorstellen dat je het lang vindt duren... Ik heb zelf pas 1 ronde achter de rug, dus ik weet zelf niet hoe het is.  Had net als jij ook afgelopen donderdag NOD en verloor vrijdag wat bloed en zaterdag zette mn ongi door.
IK begrijp wel dat je nog niet naar ha wilt. Heb je al weleens getemperatuurd of ovulatietesten gebruikt? Sommige hebben daar veel profijt van gehad.
Sterkte meid.

Groetjes Anoek

ha paniekertje.....

Balen he?!! ik zit in het zelfde schuitje... mijn NOD was vrijdag.... RD bleven uit tot vanmiddag..... k*tzooi...... dus op naar de volgende ronde... voor mij ronde 3 voor t eerste kindje....

Ik hoop dat het voor ons allemaal deze ronde wel raak mag zijn!!!!

Kop op!

Liefs karen

Hoi paniekertje,
Wat vervelend!! Weer de RD’s!! Ik kan me voorstellen dat je er flink van baalt. Ik was deze maand 2 dagen overtijd terwijl ik anders altijd precies op dag 31 ongi ben. Ik had ook het een en ander aan kwaaltjes. Was ook erg teleurgesteld en heb er ook wel om gehuild. Wij zitten deze maand in ronde 6. Ik hoop echt voor je dat het snel raak is. Ik zal voor je duimen!!!

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan