helaas pindakaas!

hoi patricia en inge en wie geinteresseerd is.

helaas deze maand weer geen geluk, toch ongi geworden grrrr:(. maar goed sinds de operatie in dec. ben ik wel weer echt ongi, dus het is nog steeds open (jeeeh 1 meevaller!). Wordt er soms wel een beetje depri van hoor.. pff wat zwaar allemaal. maar ja we gaan er gewoon weer voor deze maand. weet je wat ik ook echt zwaar vind dat je ook iedere maand weer hoop hebt, oftewel ik durf dan niks meer te drinken want ja stel voor dat het nu wel raak is, en zou ik het door mijn wijntjes om zeep helpen. Maar ja dan ben je er stiekem dus zoveel mee bezig, om niet goed van te worden. En juist een beetje afleiding zou voor mij juist wel goed zijn.

Probeer ook wat minder hier te komen, maar ja bij jullie kan ik tenminste mijn ei kwijt... (lekker dubbel hihi).

Inge fijn te horen (ook heel dubbel natuurlijk) dat je menstruatie weer op orde is, ook wel heel erg balen, want ja je hebt toch de hoop. wanneer begin je met de iui? mag je wel weer starten en hebben ze je wachttijd toch weer op 2 jaar staan ipv 0 (eikels hoor!)Ik hoop het wel voor jou.

we gaan volgende week een paar daagjes er tussen uit, ja ik merk wel dat ik hier steeds meer behoefte naar heb. Nou ja we weten waar we het voor doen, ja toch!!!
liefs simone

hoi simone,

ja, rot is dat elke maand weer he? Toch weer steeds die hoop en ik heb inderdaad ook dat ik denk, doe maar geen wijntje, want stel dat het wel zo is....Slaat inderdaad nergens op, ontspanning is juist zo goed, maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan.
heb zowat een jaar foliumzuur geslikt, want ja, dat moet toch minimaal 4 weken voor bevruchting ( staat er op) Ik ben daar mee gestopt, want dan kan ik het nog wel maanden blijven slikken.
Hoe doet de rest van jullie dat?

Fijne daagjes Simone volgende week, probeer er van te genieten en er niet te veel aan te denken.

Gr A

Hoi Simone,

Ja erg he! Die maandelijkse spanning heb ik het eerste jaar heel erg gehad maar toen bleek dat er van alles mis was viel de spanning wel want dan denk je toch van ik moet wachten op een behandeling en eerder gebeurd er niets.
Tja totdat ik toch zwanger raakte.

We mogen woensdag weer in het ziekenhuis opdraven en dan horen we wanneer we mogen beginnen met de IUI.
We hebben onszelf al een troostprijs toegekend. We willen 3 weken naar Amerika omdat we een mega rotjaar hebben gehad en deze vakantie afgelopen zomer in het water viel. We hopen op deze manier ook even de rust te vinden om het overlijden van mijn schoonvader te verwerken.

A, ik slik 2 jaar foliumzuur maar het zit in een totaalvitamine die ik toch nodig heb. Davitamon Femnatal. Zo hoe ik niet doorlopend foliumzuur te kopen maar kom ik wel aan de goede hoeveelheid.

Simone, geniet lekker van je daagjes ertussenuit! Goed dat je dat doet. Knap je vast van op!

lfs. ing

Terug
Bovenaan