helaas punctie ging niet door

helaas de punctie is niet doorgegaan vanmorgen, ik had mijn eisprong al gehad. helaas, Vanmorgen dacht ik het al want ik werd wakker met vreselijke buikpijn, dat heb ik vaker als mijn eisprong geweest is.   dus ik vertelde dat aan de arts, hij zei kan ook van de spanning wezen, maar kan ook eisprong, dus eerst maar even een echo. en helaas hij was al weg.
een flinke teleurstelling,   we hebben samen even flink gejankt.
nu wachten op de mensruatie en dan gaan we voor poging nr 2 in de eigen cyclus.

liefs wilma

Hey Wilma,
Wat balen, zeg! Jullie zullen wel heel erg teleurgesteld zijn, waarschijnlijk was het al aftellen naar die punctie en nu moet je nog langer wachten.
Misschien kun je proberen het even van je af te zetten, iets leuks te gaan doen samen als afleiding...
In principe was het geen slecht nieuws vandaag, je hebt niet gehoord dat er iets niet kan of dat je geen eitjes maakt.
Het is gewoon weer het oude liedje; wachten wachten en nog eens wachten.
Gelukkig wachten er hier vele met je, zoals ik.....

Gaan we gezellig samen wachten!

liefs Aardbeientoetje

Oooohhhhhh Wilma,

Wat balen dat het ei al gesprongen is. Ik was er al wat bang voor, omdat je schreef dat het ei zaterdag al ruim 21 was..

Maar deze ronde telt nu niet als een eerste ivf poging, dus je mag verzekering technisch nu nog steeds 6 keer.

hopelijk heb je volgende ronde meer geluk.

Ik wacht weer op de oproep voor de grote ivf en ga zo weer aan de pil...

groet marieke

Hoi Wilma,

Wat ontzettend rot voor je dat de punctie niet doorging.

Ik heb zelf ook lang op dit forum rond gezworven en ik heb 4x IUI ---------> 1x miskraam na 6 wkn en 1x IVF gehad.
Ik ben nu alweer bijna 25 wkn zwanger van ons 1ste kindje.

Ik las jou stukje (ik lees nog regelmatig mee hier) en ik moest gewoon even reageren.
Als ik het goed begrijp heb jij IVF in eigen cyclus (omdat je het maar over 1 ei hebt).
Ik heb dat niet gehad hoor, gewoon hormoongestimuleerd en ik had 10 follikels en 8 eitjes.
Ik heb wel tijdens mijn IUI en IVF iedere dag  een hormoon moeten spuiten wat mijn eisprong tegen hield. Hoe groot je follikel dan ook wordt hij kan NIET springen.
Deze moest ik samen met de Puregon tot aan de Pregnyl spuit  spuiten.
Op deze manier lopp je nooit het risico dat je ei(eren) al gevlogen zijn.

Misschien moet je dit eens voorleggen aan je gynocoloog. Dat voorkomt meerdere teleurstellingen zoals deze en je hebt ook de angst niet meer van een eisprong.

Heel veel succes verder met IVF. Ik hoop dat jullie droom snel werkelijkheid word.

Kruimel ( 24.4 wkn zwanger van 1ste IVF )

Terug
Bovenaan