Helaas, RD'komen eraan!

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Vanochtend heb ik wat donkerbruin bloed verloren. Dus ik denk dat het bij mijn ongesteldheid hoort!
Ik baal wel, want nu weet ik het zeker, ik heb mijn eisprong gewoon gevoeld, maar we hebben toen niet geklust. Want volgens mijn "berekening"kon dit ook nog niet. Ik heb toen ook eigenlijk geen slijm gehad, Dat vind ik dan wel weer vreemd.Ik moet toch meer naar mijn lichaam luisteren ipv stomme berekeningen.

Maar ja,we zouden  ook eigenlijk volgende maand beginnen. Maar deze maand kwam het er gewoon niet van om condooms te gebruiken.

Mijn cyclus is nu 31-34-34. Dus dat is wel redelijk gelijk. Ik hoop dat het gelijk blijft.
Mijn volgende ei is rond 16 juli. We gaan 14 juli lekker op vakantie, dus we hebben alle tijd om te klussen!!!

Jullie allemaal ook veel klusplezier en snel zwanger worden he!!!

groetjes,
Heartje

Hoi Heartje,
Het is altijd weer jammer als de rd’s toch verschijnen. Misschien volgende rond toch naar je lichaam luisteren. Heb zelf gemerkt dat de berekeningen niet altijd hoeven te kloppen met de signalen die mijn lichaam me geeft. Bij de berekeningen gaat het ook om een gemiddelde en dat hoeft lang niet voor iedereen zo te zijn.

Succes in ronde ?4?!!! En alvast veel klusplezier tijdens je vakantie.

Groetjes,

Sara

Terug
Bovenaan