helaas.... ronde 16, volgende week hsg

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik ben hier al een tijd niet geweest, al lees ik wel altijd mee!!
helaas voor ons nu ''alweer" ronde 16!!!   ik word er een beetje moedeloos van....

wij zijn vorige maand allebei naar de gyn. geweest, ik bloedprikken en mijn mannetje "een potje" brengen. en alles was gelukkig goed!!

Ik heb 2 kinderen van mijn eerste man, hij is ruim  5 jaar geleden verongelukt.   ik  ben nu ''alweer" bijna  4 jaar getrouwd met mijn man.  3 jaar geleden zijn we zwanger geweest, maar dat was vroeg weer voorbij.   toen heb ik een spiraal gehad, omdat het voor mijn gevoel toen allemaal iets te snel ging, ik had heel veel niet verwerkt! maar nu zijn we al weer zo lang bezig, en maandag weer ongi geworden. ik mocht gelijk bellen om dan een afspraak te maken voor een hsg onderzoek. en dat word volgende week woensdag....

we wachten maar weer af.....

groetjes Tamara

Hoi   Tamara,

Ik   wou   je   even   succes   wensen   met   het   zwanger   worden!!
pff je   zal   het best zwaar   hebben gehad   meisje   zoals   ik   het   allemaal   leest wat je   hebt   meegemaakt!!

Ik   hoop   voor   jullie   dat je het snel   raak   mag   zijn   voor   je!!

Liefs   maagd x  

ja ik hoop ook voor jullie dat jullie snel weer zwanger mogen zijn!!!
we duimen voor je... bedoel je met hsg hcg hormoon in je bloed? of snap ik niet wat hsg is?
liefs mama loes

een hsg is een baarmoeder onderzoek, foto.
met contrast vloeistof. en daar spuiten ze ook de eilijders meedoor.

als ik het goed heb

liefs

Hoi Tamara

Leuk dat je er weer bij bent.
Jij hebt best een pittige tijd achter de rug lees ik.
Ik hoop dat je snel zwanger wordt. Ronde  16 is al een lange tijd dus...ik weet hoe moeilijk dat kan zijn. Zelf zit ik in ronde 18. 31 mei NOD....
Ben ook al de mmm ingegaan.
Maar daar is ook al uit dat mijn mans zaad goed is en nu gaan we dinsdag naar de fertiliteitsarts.
Nou nogmaals succes. Ik hoop dat het ook bij jullie snel raak zal zijn!

Liefs Linnepinnie

hoi tamara

ik hoop voor je dat je wat meer duidelijkheid krijgt naar dat onder zoek!!!

we zijn zelf met ronde 11 bezig en dat vind ik al lang ,maar ronde 16 is nog veel langer!!!
als ik over 6 weekjes nog niet zwanger ben wil ik ook naar de HA.
lijkt mij wel eng,maar in die onzekerheid zitten is ook niks!!

jullie heel veel succes....

trouwens je hebt de zelfde naam als mij (en ik heb het vermoeden dat ik je ken)

xxxtam80

Hoi Tam.

mij kennen?? hoedat? van het forum, of er buiten??

ik hoor het wel.

liefs Tamara

hey tamara

erg vervelend dat het allemaal zo lang duurt, wij beginnen net spiraaltje wordt dinsdag verwijderd. en kan me maar heel moeilijk voorstellen dat het zo lang zal duren, en denk dat ik dan ook helemaal gek wordt!!
heel veel succes en hoop dat je maar snel zwanger mag worden

Terug
Bovenaan