helaas.................ronde 17 volgende week hsg onderzoek

A

Anoniem

Guest
hoi,

vanaf zondag had ik af en toe afscheiding, het wou niet doorzetten. mijn nod was (uitgaan van 28 dagen) maandag, maar vanmorgen ben ik wéér ongi geworden.

dit is al ronde 17, ik word er erg moedeloos van!!!!!!!!
volgende week donderdag HSG onderzoek, ik hoop dat dat uitkomst bied.

Tamara ronde 17 3e kindje (voor mijn man de eerste)

Jeetje meid,

Het blijft toch elke keer een grote teleurstelling als de duivels er weer zijn.

Ik wens je sterkte en heeeeeeeeel veel succes met het onderzoek.

Groetjes Moppie

Jee Tamara, het zit niet echt mee zeg.
Dat HSG onderzoek is dat dat ze gaan kijken of er niks verstopt zit en bij de een pijnlijk is en de ander minder? Veel sterkte er mee hoor!!
Groetjes!!

Hoi Tamara,

jeetje wat een teleurstelling weer, echt balen voor je!!!!! ik ben ook weer ongi geworden maar goed als ik zie dat ik nu naar ronde 3 ga en jij naar ronde 18 dan heb ik nog niks te klagen en dat doe ik beslist ook nog niet! ik wil je alle succes wensen bij je hsg- onderzoek en hoop over een niet alle te lange tijd te lezen over jullie wondertje dat op komst is! Geef de moed dus nog niet op! heel veel succes en sterkte!

Groetjes,

goudzoekster.

Lieve meis, begrijp een beetje wat je voelt, je kan het haast niet geloven dat een keer raak zal zijn hè!! werd gisteren ook ongi, nu naar ronde 18, we zullen hopen!!! hou je taai, en niet de moed verliezen hè!!! knuffel, Emmie

Dag Tamara!
Moed houden hoor meissie, het gaat écht een keer gebeuren! En heel veel succes en sterkte met het onderzoek!
Liefs Tess

!

Hallo Tamaara,

Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen over waarom het deze keer na 2 kinderen zo moeilijk gaat. Ik duim voor je dat alles in orde is en dat je snel zwanger bent.

Nathalie

hee meid!! wat balen weer voort je joh!! werns je veel succes bij de gyn en hoop dat alles goed is!!!

sterke knuffel

Terug
Bovenaan