Helaas te laat

A

Anoniem

Guest
Voor ik op vakantie ging had ik ongi moeten worden (woe of do) maar dat werd pas vrijdag op vakantie. Maar wrs ging m'n cyclus wel opnieuw beginnen want ik was vandaag bij de gyn op dag 11 en m'n ei was al weg. Ik kon vrijdag (dag 8)helaas niet meer terecht anders was het misschien nog wel anders gelopen. Nu maar hopen dat het gezellig genoeg is geweest afgelopen weekend en we dus goed genoeg hebben geklust voor een spontaan gebeuren en anders pakken we de draad weer op in januari. En ik heb al aangegeven aan de gyn dat we dan "graag"willen gaan beginnen met hormonen

Wel een beetje balen dat ik nu net deze keer heb gemist. Dacht op vakantie nog om m'n schoonmoeder een afspraakje te laten maken voor vorige vrijdag maar ja, wat niet is, is niet.

Kunnen we nu tenminste wel de rust van de vakantie doorzetten.

Groetjes Belle

Hoi Belle,

Die rust is ook wel erg lekker hé.
Even niet naar het zh op en neer enzo.
Geniet ervan. De volgende ronde ga je met hormoonstimulatie doen toch? Dat is een stuk zwaarder dan in je eigen cyclus (niet voor iedereen hoor, iedereen reageert weer anders op de hormonen), dus geniet nog even van de rust en van elkaar. Daarna kan je er weer met frisse energie tegen aan.

Kruimel

Terug
Bovenaan