helaas.. toch fout gegaan...

A

Anoniem

Guest
helaas is het toch fout gegaan... dus we gaan er weer helemaal voor...

wat vervelend
heel veel sterkte
er zijn hier best veel meiden (incl ik) die weten wat je doormaakt
hoever was je

ik was nog maar een paar weken, ik had zelf al he idee dat het niet goed ging... maar toch het valt emotioneel erg zwaar. mede door aantal medicijnen die niet goed zijn voor zwangerschap, ik had bij voorbaad al geinformeerd bij de dokter of de medicijnen kwaad konden. hij zei van niet. toch vertrouwde ik het niet. Even langs de apotheek geweest en van hun moest ik gelijk stoppen met de medicatie.. helaas toch te laat..

Oh, wat vreselijk voor je. Ik weet hoe het is..het is emotioneel een aanslag op je gestel. Begon je te vloeien of had je een echo? En ook al was het een paar weken, je hele toekomstbeeld valt in duigen. Het is voor mij nu 8 wk geleden en heb het soms nog heel moeilijk. Helemaal nu nu mijn man eigelijk geen zwangerschap/baby meer wil. Heel veel sterkte meid!

Wat een verschrikkelijk verhaal meid, hoop dat je snel weer zwanger mag worden. Probeer het ook positief te bekijken. Je weet nu dat jouw lichaam en het lichaam van je man goed werkt! Jullie kunnen samen zwanger worden, misschien wel een geruststelling. En zoals je zelf denkt, is het gekomen door de medicatie die je hebt gebruikt en ligt het niet aan je eigen lijf.
Ik weet dat dit wel erg positief klinkt en dat je daar waarschijnlijk helemaal geen behoefte aan hebt nu, maar ik probeer je een heel klein beetje op te vrolijken!! Dikke knuf Maris

Terug
Bovenaan