Helaas toch ongesteld.....

Hallo allemaal,

Helaas helaas ik en toch vanmiddag ongesteld geworden.
Het zat er natuurlijk wel aan te komen na die negatieve test van vrijdag maar ja mijn hoop was wel weer aan het groeien. Ik voel me momenteel ontzettend  Maar ook erg last van mijn ongesteldheid. Erg veel hoofdpijn en buikpijn. Ik ga zo maar lekker op bed met een aspirine. Had vanavond een etentjes van mijn werk, dat gaf gelukkig een hoop afleiding.
Nou ja de moed maar weer bij elkaar geraapt en gelijk het ziekenhuis gebeld, en volgende week donderdag cd 10 is mijn folikelmeting. En ja dan maar hopen op een goed groeiend eitje (of meer).
Ben erg verdrietig maar wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben.
Meiden veel sterkte momenteel met alles wat jullie bezig houd en natuurlijk meld ik me snel weer.

groetjes van Cindy

Hoi Cindy,

Wat jammer zeg, echt balen dat het toch nog is komen opzetten! Ik kreeg ook alweer hoop voor je dat het misschien toch...??? Hoe zou het dan trouwens komen dat je een paar dagen te laat pas ongi bent? Jij weet toch ook precies het moment van je eisprong? Is het dan niet zo dat je altijd 14 dagen daarna ongi wordt, tenzij je zwanger bent? Of kan dit onder invloed van hormonen misschien later zijn? Nou ja, maakt ook geen bal meer uit nu, want het is gewoon klote!!! Heel veel sterkte en succes en ik leef met je mee.

Liefs, Anke

Ik ken het ook ik ben toch weer ongi geworden en heb ook het gehel pakket compleet meegekregen. lekker he al die emoties. Zucht ik wens je veel sterkte en volgende maand hopen we op beter nieuws.

Hee sjit Cindy, toch die duivels gekregen...  Balen zeg!! Wel raar dat ze pas 20 dagen na je iui zijn gekomen... zou het kunnen dat de inseminatie te vroeg is geweest??? Zou ik wel even navragen aan je gyn.

Ga je nu de komende cyclus tempen? Alvast succes met de volgende iui. Ik hoop voor je dat je gauw zwanger bent!!

Liefs, Tammy

He meiden,

Bedankt voor jullie lieve steun. Ik voel me nu wel weer goed hoor. Het is zo en we gaan er weer tegenaan. Tja het blijft raar dat ik pas laat ongesteld geworden ben. Maar goed ik heb iui   binnen mijn eigen cyclus, zonder hormonen, dus ik weet niet hoe het dan zit. Maar ik zal er zeker eens naar vragen hoe dit kan.
En Tammygirl, het grappige is ik heb zondagavond even getempt, 37,2 Toen maandagmorgen 37,2 en toen dinsdagmorgen 36,8, en ik werd dus dinsdag ongesteld. Ik weet het is moeilijk dat zo te beoordelen, maar volgens mij werkt het inderdaad echt. Dus ik ga zeker de volgende keer tempen. Misschien helpt het me wat. Nou meiden allemaal weer super veel succes en we gaan volgende maand knallen met elkaar !!!

groetjes Cindy

Hoi Cin,

Ja zo zie je maar dat je kunt 'voorspellen' wanneer je ongi gaat worden. Het fijne is dat je dan al 's ochtends weet dat je 's middags ongi zult worden. Hoef je niet de hele dag die ellendige onzekerheid te hebben en elk uur naar de wc te rennen.
Wel handig dat je nu gelijk weet dat je hoge temp boven de 37 graden uitkomt. Soms lees ik ook wel es dat het allemaal dicht bij elkaar ligt (allemaal in de 36) en dan is het vaak wat moeilijker te interpreteren.
Toen ik besloot te gaan tempen begon ik ook aan het eind vd cyclus  (een dag of 4 voor ongi) en zo wist ik ook op voorhand dat ik die dag ongi ging worden. Handig he? Het is wel belangrijk dat je elke ochtend op het zelfde tijdstip meet. Ik temp altijd zodra de wekker gaat (half 8), maar ik heb wel es gehad dat ik er eerder uit moest en dan was mijn lage temp om half 7 pas 36,4 (terwijl is om half 8 36,7 is). Dat scheelt dus  3 tiende. Een kwartiertje maakt niet zoveel uit, maar een heel uur dus  wel. Hou daar dus rekening mee, dan is er zo min mogelijk ruimte voor twijfel (want dat kan ook behoorlijk frusti zijn!!).

Nou succes ermee en als je nog wat wilt weten, just ask!

Liefs, Tammy

Hoi Cindy,  
Jammer zeg, en zeker als je dan je  ongi laat is. Zelf heb ik dat bij mijn eerste IUI ook gehad (welliswaar maar een paar dagen) het kan dan door spanning komen.

Succes.

groetjes Belle

Terug
Bovenaan