Helaas, toch ongi geworden

He, meis!!!
dat was niet afgesproken!!!!
jemig......inderdaad balen.
weet niet zo goed wat ik moet zeggen...
nieuwe ronde,nieuwe kansen?
succes dan maar..ik zal nog even door moeten bijten;wel of niet..
gr. petra
 
oh heel jammer voor je maar het komt heus wel een keer goed.
hoe lang ben je bezig?
ik heb a.s woensdag mijn nod maar ik denk dat het mijn ongesteld dag wordt ,want ik begin al wat bruinig bloed te verliesen dus dat zou wel een teken zijn al hoe wel mijn temp vanmorgen nog 37.2 was maar die gaat volgens mij pas omlaag als je ongesteld bent of niet?
ik hoop dat het ons snel zou lukken.
veel succes en klus ze de komende maand weer.
gr mutske
 
Bedankt de lieve reacties. Voor jullie is het dus nog even spannend. Ik zal voor jullie duimen!!!
Ik baal er wel van, maar ja, tis niet anders. Nu kan ik weer verder met de volgende ronde.

Ik ben in februari met de pil gestopt, maar ik heb eigenlijk de afgelopen maand voor het eerst bijgehouden wanneer ik vruchtbaar was en in die periode geklust. Dus wat dat betreft mag ik absoluut niet klagen.

Petra, balen dat je vanochtend (nog) geen positieve test had. Maar zolang je niet ongi bent is er hoop!!! Hou je me op de hoogte!

Zo, en nu weer aan het werk.
 
Ja,snap het ook niet,maar heb getest met Romed,zou clear Blue al wel wat aan kunnen geven??je hoort zoveel verschillende dingen...moeilijk hoor!
He meis,werk ze!
gr. petra
 
Kleine troost misschien, ik ga met je mee naar de volgende ronde. Balen hé die red devils !!! We gaan voor nieuwe ronde, nieuwe kansen toch ??? We spreken elkaar wel weer, toch ??

Groetjes Biaggi.
 
Terug
Bovenaan