Helaas, toch weer ongi.

Hoi allemaal,

Nou, duidelijk waar mijn vreselijke dip vandaan kwam. Ik ben ongesteld geworden, de eerste na de miskraam.

Stom he, dat je maar 1 keer in de maand de kans krijgt om zwanger te raken. Wanneer het niet lukt ben je meteen zo'n hele tijd verder. Zonde van de tijd, toch?

Nou, op naar de volgende klusweek! (Klinkt wel wat makkelijker dan dat het voelt).

Liefs Mira

He Mira,

Wat jammer zeg dat je toch ongi bent geworden. Aan de ene kant is het misschien ook wel weer fijn om te weten dat het weer op gang is gekomen. Ook al kan ik me heel goed voorstellen dat je baalt.

Ik vind het ook altijd zo lang duren voordat die 4 weken weer om zijn. Voordat ik zwanger wilde worden, kwam het veel te snel weer terug en nu duurt het juist zo lang! Gelukkig dat dit forum er is he, kun je altijd je hart luchten.

Nou ik hoop dat dit de laatste ongi voor 9 maanden gaat worden hoor!!!

Liefs Cath

Hoi Mira,

Het is altijd balen weer ongesteld te worden! Bij mij helemaal want ik heb maar 1x in de 2 maanden een kans om zwanger te worden.. maar goed, ook toen ik nog een cyclus van 26 dagen had, baalde ik altijd als een stekker als de ongi kwam.
Veel succes de komende klusronde!! Volgens mij heb ik je NOD nog niet aangepast in de lijst. Dat doe ik de volgende keer ok?

X F.

Terug
Bovenaan