hoi damens,
Ik mag me helaas weer verplaatsen naar zwanger worden. 24okt kreeg ik een echo waar op te zien was dat het hartje niet meer klopte van onze kleine baby
wat ons hart gelijk brak. Voelde me zo zwanger de kwalen alles, en totaal geen gevoel dat het mis zat of bloed verlies. Ik zat er ff helemaal door heen. Volgende dag mocht ik gelijk naar de gynecoloog om te bespreken en zeker vast te stellen dat het babytje overleden is. Helaas bevestigde ze dit. Er werd gelijk gevraagt wat ik wou. Afwachten, via pillen of oparatief weg halen. Ik koos voor het laaste omdat ik totaal geen behoefte had om de extra pijn te krijgen en ff niet meer aan kon. Ik ben donderdag geholpen onder volledige narcose om onze kleine babytje weg te halen. Ze gaan gelukkig nu onderzoeken wat mogelijk de oorzaak kan wezen waar door ik 2x achter elkaar een miskraam heb gehad. Het kan ook gewoon de natuur wezen natuurlijk maar misschein ook wat anders. Ik ben blij dat ze het gaan onderzoeken dan weten wij ook wat meer. Ik ben nu bezig met me herstel en verdriet en het een plaatsje kunnen geven wat soms ook zeer moeilijk is. Je wilt door gaan maar je blijft der aan denken van paar weken terug dol gelukkig en nu dood ongelukkig om onze kleine.. Ik wou jullie dit even laten weten en wens jullie een gezonde zwangerschap toe.
Liefs Priscilla
Ik mag me helaas weer verplaatsen naar zwanger worden. 24okt kreeg ik een echo waar op te zien was dat het hartje niet meer klopte van onze kleine baby
Liefs Priscilla