Helaas, volgende forum-dag niet bij mij thuis...

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi!!

Meiden, leuk dat jullie zo meeleefden, maar helaas was ons bod al niet hoog genoeg meer. Er werd al onderhandeld en ze zaten al 10.000 euro boven de vraagprijs... Dwz, dát kunnen wij niet betalen, we hadden dan ook ietsje ondergeboden...

Dus....die gordijnen hoeven niet gemaakt (hoewel ik jullie wel in mijn gedachten houd...hahaha) En die glijbaan gaat er ook niet komen.

Het was wel even heel leuk om ervan te dromen hoor! En in de toekomst blijven we rustig verder kijken. Tenslotte is ons huis eigenlijk nog prima. Onze tijd komt nog wel.

Ben wel een klein beetje teleurgesteld, maar ach....we zien het maar zo: Onze maandlasten worden even nog niet hoger..haha

Liefs Annet

Ach gossie wat jammer,maar gelukkig zijn er nog meer huizen te koop in Nederland..
Volgende keer beter en het aanbod om te komen helpen blijft gewoon geldig hoor,hahaha...
Liefs Kitty en Tess.

vervelend voor je, vooral omdat je waarschijnlijk je huis al zat/lag in te richten!
mischien is jullie volgende wel veel beter en ben je blij dat je deze niet kreeg!!!
gr jo mama van Francesco

Jammer zeg......
Maar het aanbod blijft absoluut staan.

jammer zeg, Wie weet wat er nog meer op je pad komt.

Groetjes sandra

BALEN!!!

Maar ik heb zelf altijd zoiets van alles gebeurt voor een reden en dan was dit jullie huis gewoon niet, en dat betekent dat er een veeeel leuker huis op jullie wacht!!! Nog lekker door zoeken dus. Succes!!

Groetjes Elise en Chelsey

Terug
Bovenaan