helaas vruchtje en eileider verloren.

Hi meiden ik kom met jullie mee praten op dit forum .
Donderdag ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Het ging allemaal net iets anders dan we gepland hadden. Omdat ik al een ander halve week oud bloed verloor mochten we met 7w +1d kijken of er een hartslag te zien was.
Nou die was er dus niet.
Er was ook gaan vruchtje te zien in mijn baarmoeder. Na een tijdje zoeken vond ze hem toch, in mijn eileider. Dit was een enorme klap.
Mijn man en ik waren er al een beetje op voorbereid geen hartje te zien. Maar dit nee dit niet.
We moesten meteen naar het ziekenhuis. Maar daar bleek er nog geen reden te zijn om er wat aan te doen en we konden weer naar huis. Maar nog geen 10 min. thuis kreeg ik hele erge buikpijn en begon ik te trillen en zweten. Mijn man en ik weer naar het ziekenhuis en daar bleek dan mijn eileider was gescheurd en ik al erg veel bloed in mijn buik had. Ik ben toen metteen geopereerd en hebben ze de eilieder een het vruchtje weg gehaald.  
Blij dat ik nog leef want waren we een 20 min later dan had ik waarschijnlijk te veel bloed verloren en was ik en shock geraakt.
Nu is het tijd om alles een plekje te geven en weer op nieuw te beginnen wanneer we er aan toe zijn. Schijnbaar hebben we nog evenveel kans op een nieuw "normale"zwangerschap als een "komplete" vrouw, we woren nu alleen wat  eerder in  de gatten gehouden.  Wel een  fijn iedee. Even kijken of alles op de goede plek zit dan.
Een heel verhaal allemaal maar ja.
ik wens iedereen die al zwanger is een hele  fijne stressloze  zwangerschap toe en voor iedereen die nog eevn moet wachte serkte.
groetjes nimfje    

Hoi Nimfje,

Tjeemig zeg, wat een verhaal! Ongelooflijk dat zoiets kan gebeuren en het zo gevaarlijk kan zijn. Gelukkig dat alles nog 'goed' gekomen is, naar omstandigheden dan.
Heel veel sterkte met het verwerken, en ik hoop dat als jullie er weer aan toe zijn, dat je snel gezond zwanger mag worden.

groetjes,
Dion

ha

wat vreselijk naar, een miskraam is al heel naar , maar dan op deze mannier... vreselijk.
sterkte met het verwerken, en het opknappen lichamelijk.

groetjes

Hoi Nimfje,
Ik heb net je verhaal gelezen en mij is bijna het zelfde overkomen ik was 8 weken zwanger en met bijna zes weken had de vlk al verteld dat ik een miskraam had.
Ik wilde graag opnieuw beginnen maar mijn testen bleven maar positief ik ben uiteindelijk zelf naar de eerste hulp gegaan met een smoes!!!
Ik wilde namelijk weten of ik wel echt niet meer zwanger was en de vlsk mocht ik pas naar een maand terecht bij de ehbo vertelde ik dat ik pijn had en zwanger was ikkreeg een echo en wat bleek ook een buiterbaarmoederlijke zwangerschap ik lag naar een uur al op de ok dit had ik dus nooit verwacht maar ik was net op tijd me eileider gescheurd buik vol met bloed ik had dus een engeltje op mijn schouder ook.
Dit allemaal is op 10 mei gebeurd en nu ben ik wel weer 17 jun ongi geworden en weer gaan klussen hopen dat het deze maand raak is maar het is wel eng   ik ben toch ook wel bang dat ik minder snel kan zwanger raken met 1 eileider.
maar we geven de hoop niet op en ik wens jou ook veel sterkte toe ik weet dat dit echt heel veel inpact op je kan hebben teminste wel bij mij.
Groetjes Dessie

Jee Nimfje en Dessie,
Wat heftig zeg! En wat goed van jou Dessie dat je gewoon zelf naar het ziekenhuis bent gegaan, welis waar met een smoes, maar zo zie je maar dat jezelf vaak het beste weet of er iets mis is!
Gelukkig liep het goed af en bij jou ook Nimfje....
En nu hopen dat jullie snel zwanger mogen worden.

Ik duim voor jullie!

liefs Toetje

Terug
Bovenaan