Helaas weer door naar de volgende ronde....

Nou dames,

Woensdag was ik nog even verheugd..... Geen NOD...
Gisteren zijn de rode duivels helaas gekomen. Meteen een baaldag gehad. Niks is goed dan.

Ik probeer me maar te geruststellen met de gedachte dat alles het tenminste goed doet met die 50 mg clomid. Het eitje groeit daardoor. Het springt en ik krijg zonder hulp mijn menstruatie.. Het enige wat we dan nog willen is zwanger worden!!!

Zonder maar weer met de clomid beginnen en dan cyclesdag 14 weer naar het ziekenhuis voor een echo... pffff

Vraag me wel af of het normaal is dat ik steeds maar 1 eitje heb wat goed groeit door de clomid? Weet iemand van jullie dit??

Hoi,

Heb je dit al aan de gynaecoloog gevraagd?
Als je rond de eisprong goed geklust hebt, dan zou je toch denken dat je dan zwanger raakt als je één eitje hebt. Het lijkt mij dat één eitje voldoende moet zijn.
Zelf ga ik ook met Clomid starten als ik heb gevloeid door de Provera. Ik ben heel benieuwd hoe het bij ons gaat.
Is het zaad van je man al onderzocht, misschien dat het daaraan ligt?
Hele veel succes in de volgende ronde!

Groetjes,

Hoi Missy,

Volgens mij is het ook de bedoeling dat er maar 1 eitje doorgroeit. Ik heb er ook altijd maar 1 die meedoet. De laatste keer had ik er 2 en toen vroeg de gyn. of we de IUI behandeling die maand wel moesten doorzetten ivm de kans dat je een tweeling krijgt.

Aangezien het bij mij heel moeizaam gaat om zwanger te worden, hebben we toen wel gekozen om het die maand door te zetten. Die maand wel zwanger, maar helaas niet gebleven. Als je nog meer eitjes zou hebben dan moet je een maand over slaan.

Groeten San

Hey Missykip,

in mijn eigen eisprong had ik weleens 2/3 eitjes maar wanneer ik Clomid gebruikte altijd maar 1...geen idee waarom maar tis zo, maar 1 is goed hoor...

balen dat je weer ongi bent geworden...hou vol...echt ons gaat t ook een keer lukken (roep ik al heeeeel enthousiast inmiddels 3 jaar lang,maar ik hou hoop)..

gr Yosha

hey misskykip

ik heb voor ijn iui altijd ook clomid geslikt en ik had dan 2 a3 eitjes, meestal 2 goeie grote en dan 1 kleine. Ik denk dat het gewoon heel wisslend is per persoon.

maar al heb je er 1 dan is dat al goed, je heb er maar 1 nodig om zwanger teraken.

SAn: apart dat ze het bij jou vroegen bij 2 eitjes of ze het wel door moesten zetten, bij ons zh is het boven de 3 gaat het niet door anders gewoon wel.
Ik heb nm al een apar kere gehad dat ik teveel had, clomid toen omlaag gedaan omdat ik erg opreageerde.
Dus dit is echt per zh wisselend.

sterkte allemaal, we houden moed allemaal, wij ook na 3jr.
gr natas

Terug
Bovenaan