helaas, weer een miskraam

hallo allemaal,

ik heb me net maar van een ander gedeelte van het jongegezinnen forum verwijdert. Ik ben aukje en ik ben bijna 30. Mijn vriend en ik proberen sinds een onverwachte zwangerschap van vorig jaar een kindje te krijgen. Net als de zwangerschap van vorig jaar eindigt ook deze weer in een miskraam en dat is best wel vervelend natuurlijk. We hebben veel gehuild en houden maar hoop. Er zijn tenslotte zoveel mensen die uiteindelijk toch nog een kindje krijgen, dus waarom wij niet. En dat we tenminste zwanger kunnen raken vind ik al erg fijn.

Nu maar hopen dat het in de toekomst weer eens raak is en dat het dan ook raak blijft.... voor de rest vind ik het vervelend om hier achter de computer te zitten met een glasje met weefsel. De verloskundige had aangegeven dat ik het moest opvangen, maar het liefste begraaf ik het meteen onder de frambozenstruik. Sorry voor de details hoor mensen, maar ja....

succes met het proberen, ik doe nog even rustig aan voordat wij ons weer volop er tgeen aan gaan...

gr. aukus

Hee Aukus,

Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze komende tijd.
Ik heb zelf ook 6 weken geleden een miskraam gehad, het is gewoon echt afschuwelijk als je zoiets mee moet maken!
Ik hoop dat jullie in de toekomst, als je er klaar voor bent, een gezonde zwangerschap zult hebben!
Heel veel sterkte en kracht toegewenst!

Liefs, -vlindertje-

Terug
Bovenaan