Helaas....weer mis....en dat op vrijdag de 13e...

Op 1e paasdag nog vrolijk vertellen dat ik weer zwanger ben,
nu kom ik all weer vertellen dat het   al weer voorbij is........
Tja wat wil je op vrijdag de 13e.....
Sinds vandaag ineens bloedingen, dus het heeft weer niet zo mogen zijn helaas.....
Gelukkig zal de pijn dit keer hoop ik verder wel meevallen, aangezien ik natuurlijk nog maar 4w/4d ben vandaag.....
Maar emotioneel natuurlijk wel weer een grote klap...
Ga dinsdag de verloskundige bellen om te vragen hoe het nu allemaal verder gaat......

Gr Jess

--------------------

~Trotse mama van een zoontje (2004)

~2 miskramen gehad rond de 9/10 weken (3-10-'06 / 14-01-'07)

~1e paasdag 2007: YESSSSSSSSS weer ZWANGER

~vrijdag de 13e (april): Helaas het heeft weer niet zo mogen zijn, 't is weer voorbij,  bloedingen....

Wat vervelend voor je, je verwacht van te voren niet dat ook de derde keer mis zal gaan. En het maakt niet uit hoeveel weken je heen was, het komt altijd hard aan.
Toch wil ik even wat kwijt, ik zag dat je om de 3 maanden zwanger bent geraakt. Dus redelijk vlot op elkaar. Ik heb zelf ook 2 miskramen achter de rug en ook om de 3 maanden zwanger. Ik heb mijn gynaecoloog gevraagd en die zei dat het toch beter is om even te wachten met weer zwanger raken. Terwijl ik bij de eerste miskraam te horen kreeg dat dit helemaal niks uitmaakte. Mijn gynaecoloog zei dat er altijd wel iets blijft zitten en dat dat de eerste 2 menstruaties er uit komt. Dan kun je er vanuit gaan dat je baarmoeder goed schoon is en het vruchtje zich goed in kan nestelen. Ik wacht nu dus eerst 2 mesntruaties af en begin dan weer met foliumzuur. Misschien heb je er niks aan maar wilde dit toch even kwijt. Verder wil ik je veel sterkte wensen en geef het de tijd. Mijn miskraam is nu 3 weken geleden en kan er nog om janken (misschien ook mede dankzij de hormonen)

Liefs Mel

Heel veel sterkte. Wat naar zeg om meerdere keren een mk mee te moeten maken. Ik heb in januari (volgens mij gelijk met jouw mk) ook een mk gehad, op 11 januari, dus had jouw verhaal toen ook wel gevolgd. Ik ben zelf inmiddels nog niet opnieuw zwanger maar denk wel dat de onbezorgdheid voorbij is bij een nieuwe zwangerschap. Heel veel sterkte en geef je verdriet de ruimte!

Beste Jess,
wat vreselijk voor je dat het nu voor de 3e keer op rij mis moet gaan. Gelukkig weet je dat het goed kan gaan want je bent al een  trotse moeder. Dat geeft mij iig na 3 MK nog wel vertrouwen in de natuur.   Heel veel liefs en sterkte, ga je meteen weer door of houd je even een rustpauze ? Hoop op snel weer een mooi bericht van je,
liefs Roos

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties!

Het gaat lichamelijk  wel goed met me,  op een flinke rugpijn na, weinig last gehad dit keer, maar het was dit keer natuurlijk ook nog erg pril.
Emotioneel valt het wel zwaar...

Word nu gelukkig wel doorverwezen naar een gynaecoloog.
Hoop nu zekerheid te krijgen of er echt iets mis is of dat het gewone domme pech was.

Mel, tussen mijn 2e miskraam en laatste zwangerschap zaten dit keer ook 2 menstruaties...

Groetjes Jaikke

---------

~   3  oktober 1e miskraam   (met 8 weken echo  geen kloppend hartje)
~14 januari  2e miskraam   (met 8 weken echo geen kloppend hartje)
~13 april         3e miskraam     (4w/4d)

# Maar wel een bengel van 2 en half! #

Terug
Bovenaan