helaas, weer niet gelukt

A

Anoniem

Guest
Vandaag voelde ik mijn buik alweer dus morgen zullen ze  er wel weer echt zijn. Verlies nu ook wat rotzooi.

Ik heb hier gewoon echt geen zin in. Heb de neiging de handdoek in de ring te gooien. Misschien wel liever zonder kinderen het leven door dan nu steeds hoop moeten houden, op niets. Vind het gewoon zonde van mijn tijd, en verspilling van mijn energie (ik laat er niets voor maar zolang je bezig bent hou je hoop).
Wil nu gewoon verder en niet al die moeite doen, wat je misschien wel nergens voor doet

Maar wil eigenlijk ook niet zonder kinderen, ook al zijn ze niet zalig-makend (en krijg je misschien wel een vervelend kind). Zucht, ging het maar van zelf.....

Sorry voor de klaagzang, ben over 3 dagen weer normaal.

groetjes Belle

Hoi Belle... ik snap je wanhoop... maar probeer moed te houden hoe moeilijk dat ook is. Als het eenmaal wel gelukt is, ben je des te dankbaarder... De wonderen zijn de wereld echt nog niet uit... En mss is er nog een heel klein beetje hoop zolang de echte duivels er nog niet zijn.

Kop op meid!! Zolang je erin blijft geloven is er hoop en zolang er hoop is, is er een kans... Sterkte!!!

Liefs,
Tammy

kop op en veel sterkte deze dagen!! ff dipje hebben is wel goed en dan daarna flink bovenop komen!!!!!!!!

kus

heey bella
nou ik weet er alles van meid wij zijn ook al 8 jaar bezig om ons eerste kindje te krijgen en heb 3 feb mijn laatste iui gehad dus slaat het nu niet aan moet ik voor ivf
ben jij ook bet iui bezig of heb jij al ivf nou ik hoor het wel van jou
en veel sterkte meid we moeten hoop houden zeggen ze maar het houd ook een keer op hoor dan wil het gewoon even niet meer

liefs annebel

Klaag maar lekker hoor! Schrijf het maar van je af. Morgen is er weer een nieuwe dag. Veel sterkte!

Groetjes,
Nikki

Hoi Belle,

Sluit me bij je aan hoor! Mijn IUI is ook mislukt. Balen hè. Kom, gaan we lekker samen zielig zitten zijn. niet te lang, hoor!!! We moeten ook weer door natuurlijk!

We vechten ons er wel doorheen!

Lfs, Kip.

Hoi Belle,

Meid wat kan ik me je gevoel zo goed voorstellen. Wees maar even ontzettend verdrietig, dat hoort er gwoon bij. Mijn iui is helaas ook mislukt, maar we gaan gewoon weer doorzetten hoor, ondanks hoe je je nu voelt. Ik herken het gevoel vooral van voor mijn eerste kindje. Daar hebben we 6 jaar over gedaan, maar ik kan uit ervaring zeggen meid het is echt de moeite waard ook al kun je ze wel achter het plafond plakken zo af en toe. Dus ik hoop dat je de moed weer kunt hervatten om door te zetten en ik weet zeker dat het je zal lukken.
Veel sterkte voor nu.

Groetjes van Cinard

Hallo allemaal,

ik was helemaal ontroerd door jullie lieve berichtjes (als je dan toch al emo bent, blijf je huilen, ik vond het zo lief).

Nu gaan we er gewoon weer tegen aan en beginnen maar weer met spuiten.
Balen Kippie dat het bij jou ook niet is gelukt!
En Annabel, zolang de  er nog niet zijn.... wie weet.

En nu dan weer gewoon goed gemutst en vrolijk als altijd weer door en weer naar het ziekenhuis etc. En wie weet eindigt dit verhaal dan toch een keer in een zwangerschap met uiteindelijk een baby.

O ja, mijn moeder belde van de week op met de vraag of ik nog niet zwanger was want anders ging ze niet in september op vakantie, want dan zou ik misschien wel op alle dag lopen...etc, etc. Zucht, dat was dus niet wat ik wilde. Ik wil niet dat de fam. helemaam in mijn cyclus zit en precies weet wanneer er dingen gebeuren. Dat had ze als het spontaan was geweest ook niet geweten. (stiekum ben ik toch een zeur haha)

toch nog een lang verhaal.

Succes allemaal!!!!!!

groetjes Belle

Terug
Bovenaan