helaas weer niet

Ik had morgen als NOD staan, maar vandaag werd ik ongesteld. Ik had ook al het gevoel dat er niets was terwijl we wel op het goede moment geklust hebben.
Ik weet het af en toe niet meer. Ik word bijna 40 jaar en de wens voor de 3e is 2,5 een discussie geweest. Ik heb al 2 zoontjes (bijna 6 en 4) en toen werd ik de eerste maand zwanger. Nu werd ik in november 2003 na 4 maanden zwanger maar dat was na 9 weken mis. Nu ben ik weer 7 maanden verder en niets meer gebeurd. Maar ik was toch wel weer heel teleurgesteld. Wanneer zet ik er nu een punt achter? Ik zit weer even in een dip.
Groetjes van Caroline

Hoi Caroline,

Wat vervelend, weer niet gelukt! Als je besluit om weer zwanger te raken mag het meteen de eerste keer al raak zijn. Lukt het niet dan wordt je geduld behoorlijk op de proeg gesteld. Je bent er tenslotte direct al klaar voor. begrijp je wat ik bedoel.

En na een miskraam wordt je helemaal ongeduldig, net of je de tijd in wilt halen of zo. We weten allemaal wat je doorstaat. laat dat een schrale troost zijn. En wanneer je er een punt achter zet? Dat bepaal je samen met je man helemaal zelf. Wanneer het nog steeds goed blijft voelen wat je doet en je kinderwens gaat maar niet over. Ik denk dat je dan nog lekker door moet gaan. Maar nogmaals, die beslissing kan niemand voor jullie maken. Geniet intussen volop van je twee opgroeiende kids.Het gaat zo vlug.

Kop op meid!

Liefs Mira.

Hoi Caroline,

Wat balen zeg! Ik vroeg me gisteren net af hoe het met je zou gaan. Ik kan me voorstellen dat je even in een dip zit.

Maar wie weet, houd de moed erin! Gelukkig heb je 2 lieve zoontjes en begeef je je in een luxe positie maar ik begrijp natuurlijk best dat je verlangen om een 3e net zo groot kan zijn als ons verlangen om een 1e kindje. Hopelijk heb je de komende ronde meer succes. Ik duim in ieder geval voor je! Succes met je ongi. Hopelijk kun je snel weer klussen!

X F.

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben weer een beetje over mijn ergste teleurstelling heen. Nu weer op naar mijn volgende klusperiode. Ik leef wel van moment naar moment. Ik weet dat ik het meer van me af moet zetten maar dat is wel heel moeilijk.
Jullie ook succes.
Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan